Dere med planlagt keisersnitt

Prinsessemamma09

Elsker forumet
Hvor mange dager før UL-termin har dere fått dato?
Noen som har tatt keisersnitt før?
Er dere innkalt til informasjonsmøte med andre som har planlagt keisersnitt?

Kjenner det nærmer seg hos meg nå. Litt over 1 mnd igjen til keisersnitt. Det endte med katastrofesnitt sist, så var ikke våken under snittet. Kjenner jeg gruer meg litt til spinalen og være våken mens de holder på. Gruer litt til det presset på magen alle snakker om. Men, det viktigste er jo at lillebror kommer ut frisk og rask :Heartblue:Heartbigred:Heartblue
Jeg har fått dato 18/1(7dager før termin) - oppmøte kl.0800 - så håper jeg er en av de første på programmet. Kjenner jeg har litt angst for å måtte vente mange timer.
Informasjonsmøte skal vi på i starten av januar, spent på hva vi får vite der.

Jeg har planlagt keisersnitt denne gangen. Har fra før et katastrofesnitt i narkose og et planlagt med spinal. Har fått time 9 dager før termin. Skal på innskrivning dagen før, ikke noe annet. Jeg synes det var en veldig fin opplevelse sist det var planlagt, bare positivt å si Lom den fødselen. Klart det er kjedelig å være så hemmet i bevegelsene så lenge etterpå. Denne gangen får jeg ungen på brystet med en gang og ha henne der mens de syr igjen. Det fikk jeg ikke sist, så det gleder jeg meg veldig til!

Har fått snitt 12 dager før ul termin,, Har 2 akuttsnitt bak neg, en i narkose å en med spinal. Syns det var en fin opplevelse å være våken når gutten ble født :-) Jeg har fått infoskriv med hjem, så møter jeg dagen før snittet og tar blodprøver og får mer info, de legger meg vel inn, men jeg reiser hjem med instrukser og møter tidlig neste morgen..

Har fått time 8 dager før termin. 2 ks bak meg etter fødsler som har lite fremgang etter dager. Vært våken begge gangene og synes det har vært en bra opplevelse når fødsel ikke ble noe.

Hvor mange dager før UL-termin har dere fått dato?
Noen som har tatt keisersnitt før?
Er dere innkalt til informasjonsmøte med andre som har planlagt keisersnitt?

Kjenner det nærmer seg hos meg nå. Litt over 1 mnd igjen til keisersnitt. Det endte med katastrofesnitt sist, så var ikke våken under snittet. Kjenner jeg gruer meg litt til spinalen og være våken mens de holder på. Gruer litt til det presset på magen alle snakker om. Men, det viktigste er jo at lillebror kommer ut frisk og rask :Heartblue:Heartbigred:Heartblue
Jeg har fått dato 18/1(7dager før termin) - oppmøte kl.0800 - så håper jeg er en av de første på programmet. Kjenner jeg har litt angst for å måtte vente mange timer.
Informasjonsmøte skal vi på i starten av januar, spent på hva vi får vite der.
Har ett hastesnitt og et planlagt snitt bak meg, så eg føle eg veit ka eg går t denne gongen.

Skal på innskriving 28.12 og fellesmøte med andre med planlegt snitt, detta e på KK Haukeland.
Skal ha ks 6.1, 8 daga før termin :) rekne med å bli lagt inn dagen før, pga lang reisevei.

Eg kvir meg med t forberedelsane før snittet, når dei skal setta veneflon og spinal. Blir superstressa fordi eg føle eg miste kontrollen + eg e livredd sprøytene...men når stikkingo e øve, så klare eg meg veldig fint. Merkelig følelse at andre romstrere INNI deg uten at da e vondt :P

Glede meg sånn t å møta babyen, få veta om da e jenta eller gutt, korleis ser babyen ut? :Heartbigred

Blir spennende å høre om opplevelsene deres etter vi er ferdige :) Oi, nå går det sannelig fremover her. Kjenner panikken kommer snikende. Men tenker at det KAN IKKE bli verre enn det var sist. Det går bare ikke :Heartred

Back
Topp