Dere med peiling på vogner!!

Ancita

Glad i forumet
Finnes ikke quinny freestyle vogn lenger i noen butikker??
Jeg vil ha den vognen med bag i beige, men finner ingen steder, heller ikke på nett..

ORIGINAL: Linemor7

Kanskje de har tatt den av markedet fordi den er så utrygg...?

Hope so [:)]

Hvordan utrygg da?

Jeg hadde den vogna til snuppa var over 1 år.
Aldri opplevd den som utrygg...!

Den har aldri vært i nærheten av og velte, den har vært god og stabil og trille.

Jeg finner den heller ikke i butikk, så er mulig den er så gammel at de ikke selger den lengre? Skulle hatt bag til den jeg...

Men du kan jo bestille den på nettet fra tyskland da, det kommer jeg til å gjøre. [;)]

JEG har opplevd at den har velta flere ganger, med flere vogner og flere barn. Både med sete fra og mot deg. Så JEG ville aldri hatt den. Synes heller ikke det er veldig god trillecomfort, det er korte seler, den er smal og kort og den er ikke veldig lun. 

ORIGINAL: 1Blå1Rosa Steinbukk

Jeg finner den heller ikke i butikk, så er mulig den er så gammel at de ikke selger den lengre? Skulle hatt bag til den jeg...

Men du kan jo bestille den på nettet fra tyskland da, det kommer jeg til å gjøre. [;)]

Har du link?
Og det er foresten mange som selger kun baggen på finn.no [:)]
Har sett den der til 400 kr!

ORIGINAL: Ancita

ORIGINAL: 1Blå1Rosa Steinbukk

Har du link?
Og det er foresten mange som selger kun baggen på finn.no [:)]
Har sett den der til 400 kr!

www.kiddies24.com

Jeg har kjøpt sportsvogna derfra, og kommer derfor sannsynligvis til å kjøpe bagen derfra og. Da vi skulle ha minsta anbefalte de på Barnas Hus oss faktisk å ikke kjøpe 'norsk' bag, da det kunne være en liten forskjell på bredden på understellet, som gjorde at en 'norsk' bag ikke passa på den 'tyske' vogna vår...   Vi sparte ca 1000 kr på å kjøpe den på nettet ift å kjøpe den i butikk her. [:D]

Det er for det meste bare røde eller blå bager som ligger ute på finn.no, blått er uaktuellt å ha, og sportsdelen er rød, så vil gjerne ha en annen farge på bagen, jeg synes det er litt kjedelig med bare en farge på alt... [;)][8D]

Hvis vi kjøper bag der kommer vi nok til å kjøpe bilstolen fra samme siden og. [:D]  Har heldigvis veldig god tid til å bestemme med enda... [:)]

Back
Topp