Dere med peiling på Nintendo ds, dsi eller 3ds :)

Deluxe

Andre møte med forumet
Hei. Hvilken spillkonsoll vil dere anbefale meg til barn på 3 & 5 år? Nintendo ds, ds lite, dsi eller 3ds?

Mine har DS. har ikke prøvd de andre, så vet desverre ikke

Tenkte å kjøpe brukt, men er jo et eneste stort haaav å velge i der også... hehe. Men takk for svar. Ungene er vel fornøyd med DS vil jeg tro? :)

Her har de ds og 3ds. Eneste grunnen til at de har 3ds er fordi andre i klassen har det. Dermed måtte de ha og. De måtte spare penger og kjøpe selv;)

Minstemann på 5 ville også ha fordi storesøsken hadde.

Jeg aner bare ikke forskjellen på disse konsollene. DS og DSI liksom... skjønner hva den 3Ds er da :p

Har dsi. Ville tatt 3ds. Vanlige ds spill går på ddn. Men 3ds går ikke på vanlig ds/dsi ;)

Do'h ! Fra mobilen vel ;)

Jeg aner bare ikke forskjellen på disse konsollene. DS og DSI liksom... skjønner hva den 3Ds er da :p

Ds og dsi så er vel forskjellen uten og med kamera?
Aner ikke.

Du kan spille vanlige ds spill på 3ds. Men du får ikke 3d funksjonen. Den bruker forøvrig ikke mine barn uansett.
De synes det er moro å ta bilder og ta opptak etc...

Min har 3ds. Men husk at de ikke skal ha på 3d funksjonen før de er 7 år.

Ville valgt dsi xl eller 3ds xl.. Mye større skjerm til nesten samme pris som de med liten skjerm. De andre begynner å bli ganske gamle nå. Det som er greit med 3ds xl er at man kan spille vanlig ds spill på de også. Så kan de kjøpe 3d-spill til den når de blir eldre! Kjøper du i xl størrelse med en gang så kan de ha konsollene i flere år, de vokser ikke fra dem. Slipper å måtte kjøpe nye senere.
Kjøp spillene på biit.no så sparer du penger der også! :-)

her har jenta lx-dsi(den er med større skjerm og kamera) Gutten har vanlig ds og 3ds med kamera. Årsaken til at han har begge deler er at han fikk en i 4årsgave og da han fylte 8 så hadde en onkel kjøpt 3ds til ham så da bare ble det til det
Her så bruker unga veldig lite 3ds siden de har 173 spill på en brikke som de har i spilleren og slippe da å bytte brikke. Utrolig lett når en ska på ferie og lange kjøreturer.

Eldste her hadde dsi xl ( større sjerm ) Skulle jeg kjøpt igjen ville det blitt 3ds xl. Ikke for 3d siden det ikke er så bra å bruke mye, men at en kan skru av 3d, og flere morro spill er for 3ds enn dsi ;)

Back
Topp