Jeg forstår sidene til trygg trafikk riktig når min sønn på 8 år som er over 135 cm KAN sitte uten beltestol?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han kan det ja, men dersom han er mindre enn 150 cm og 36 kg er det anbefalt å bruke ekstra sikring.
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Ja , min må nok pent sitte til han er 150.Han kan det ja, men dersom han er mindre enn 150 cm og 36 kg er det anbefalt å bruke ekstra sikring.
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Hoho da hadde jeg måttet sitte i beltestol frem til jeg var 14 årJa , min må nok pent sitte til han er 150.
135 er minstekravet, men de bør helst sitte til de er 150150?? Jeg er 166, liksom... Er det ikke 135?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg håper min sitter til han er 12Hoho da hadde jeg måttet sitte i beltestol frem til jeg var 14 år![]()
Ja det er jo braJeg håper min sitter til han er 12
Var du ikke høyere da? Hvor høy er du nå da? Jeg var omtrent ferdig vokst i høyden da jeg var 13. Var hvertfall 165, nå er jeg 167.Hoho da hadde jeg måttet sitte i beltestol frem til jeg var 14 år![]()
Var 151 da jeg var 14. Nå er jeg 160Var du ikke høyere da? Hvor høy er du nå da? Jeg var omtrent ferdig vokst i høyden da jeg var 13. Var hvertfall 165, nå er jeg 167.