Dere med PCOS

Huppetitta..

Blir kjent med forumet
Har dere opplevd å ha positiv test men at du alikevell ikke er gravid?

Jeg har PCOS, prøvd å få flere barn i 3 år.. har jevnlig mellom disse 3 årene tatt tester siden mensen har vært helt på villjordet. aldri slått ut noe. Så har jeg gått ned noen kg, begynt å få mensen regelmessig(de siste 5 mnd i hvertfall) tatt kikhulsoperasjon og fjernet endel cyster. Legen min sa det så bra ut nå. Fikk for en uke siden positiv test, en haug med hjemmetester og en hos lege. Så leser jeg nå at det kan slå ut på test at man er gravid og det kanskje ikke stemmer pga pcos. Kjenner jeg tenker masse på dette og bekymrer meg litt.. Skal til lege om en uke.

Jeg har ikke opplevd det selv, men ble advart av gynekologen om at det var skjedde, både med graviditets og eggløsningstester. Men min første positive test var ordentlig positiv og jenta er snart 2 år. Går også ut fra at siden du har hatt så mange positive så er du helt sikkert gravid[:D]

Gratulerer så mye[:D] Blir alltid spesielt glad når jeg ser PCOS-ere (og andre som sliter) er blitt gravid[:D]

nei.. Har aldri testa positiv og så har den vært negativ.
Jeg gikk over tida og tenkte bare "årh fantastisk kroppen min er bare blitt enda tregere og nå blir det bare verre å få barn[&:]"
Så tok jeg en test og jammen var den ikke POSITIV[;)]
I august blir jeg mamma til en liten gutt, som jeg lagde helt selv uten hjelpemidler eller jo... mannen hjalp litt til[:D]

Har aldri hørt om det med falsk positiv faktisk. [8|]

Fikk beskjed at jeg hadde ca 0% sjangs for å bli gravid uten legehjelp, men åtte år etter,  minus 50 kg osv så passet jeg ikke helt på med nykjæresten og 10 dager etter vi møttes traff han egget, fikk positiv test 2 dager etter forventet mens og gutten er nå 10 mnd.

Med så mange positive tester er du helt sikkert gravid! Gratulerer!
Har også PCOS, og har opplevd å få svake, svake streker som ikke har vist seg å bety noe, men det skal ikke skje at man får mange, klare positive tester uten av du er gravid!

Back
Topp