Hei, hei!
Jeg har en svart OTH Urban Jungle, vogn og bag + mummi pose.
Jeg kjøpte den i Bergen i juni i fjor og da betalte jeg totalt for dette kr. 8000,-
Jeg er kjempe fornøyd med vognen! Den er lett å kjøre, den er smal og kommer seg mellom alle slags blokkeringer/ evt kles stativ i butikker osv, lett å legge sammen, blir liten når den blir lagt sammen og passer inn i mange biler, min sønn ligger bra i den og den er stilig.
Jeg måtte bytte over fra bag`en til sportsvognen da min sønn var bare 4 mnd, men det går greit. Han ligger jo helt flat i den og. Ville han skulle ha bedre plass, som han får i sportsvognen. I kveld når vi skal til noen venner tar vi med bagen som han kan sove i utover kvelden på et soverom. Han har plass i den til å sove, men ikke til å bykse og styre som han ellers gjør. Så ellers er altså sportsvognen grei etter fylte 4 mnd.
Det jeg er misfornøyd med ang OTH Urban Jungle er at man stadig må kjøpe noe mer. Mye ekstra man etterhvert trenger. Men slik er det kanskje med alle vogner... Når sportsvognen kommer i bruk er det greit med en bumpibar (se brochyren hva det er). Det er også greit med et UV trekk/myggnett når han skal ligge ute slik at ikke katter kan gå opp i vognen. Mummi posen blir for liten etterhvert, og ny må kjøpes... Tror nå at jeg kanskje trenger en vogn pose når vi skal ut å fly...
Har hatt litt problemer med at OTH Urban Jungle tilbehør går opp i sømmene. "Lokket" til bagen, regntrekket og mummi posen har gått opp i sømmen for meg. Jeg klaget, og fikk nytt - men det er jo likevel litt irriterende... Så HUSK å spare på kvitteringen!!!
Til tross for alt dette så ELSKER jeg OTH Urban Jungle vognen! Den er kjempe god, og jeg er så glad for at vi brukte litt ekstra penger og kjøpte den

!!!!!!!!!!!!!
Litt langt innlegg dette, men hadde så mye å si om den vognen*smil*...