dere med nyfødte

Stolt 2barns mamma

Gift med forumet
først og fremst; gratulerer så utrolig masse med en lillesøster/lillebror i hus

jeg har egentlig lyst på nr 2 om ikke så lenge,når alt er på plass,siden jeg går på aap og har noe med begge skuldrene som de ikke finner ut av..men nok om det[8D]

hvordan går det med den lille og store i sammen? sånn som alexandra er jo veldig glad i babyer,dokker osv,men..hun har liksom det at hun tror at babyer er dokker ser det ut som,haha..[8D]

ps; må bare innrømme at jeg er utroooolig misunnelig da,nå begynner liksom alexandra å bli så stor,så konne tenkt meg en liten en igjen ja,hehe..

Jeg har enda ikke fått min ut av magen [8D] men blir spennende å se hvordan minsten reagerer, mtp at han blir sjalu bare jeg stryker meg på magen [8D]

Lykke til med prøvingen når den kommer i gang [;)]

ja er alltid spennende hvordan de andre reagerer,men kjekt er det også da[:D]

her pleier alexandra å slå på magen min om jeg blåser den ut som en ball,hehe..

Her synes jeg det går over all forventing. Er en veldig snill storesøster som alltid gir kos og passer på at smokken er der den skal. Samtidig er lillesøster også veldig grei, så synes ikke det er mye ekstra jobb. Gleder meg veldig til de kan begynne å leke sammen. [:)]

Tror jeg kan svare bedre på denne om noen uker.

Ennå så går det over all forventning her. Han vet ikke at han har fått en konkurrent, han tror heller at vi har fått en ny leke.[8D] Lillesøster er det aller artigste for tiden, og det er kjedelig at hun må sove hele tiden. Han er veldig god med henne, stryker og koser. Hjelper til med alt, synger og leser for henne.[:)] Hun får låne alle lekene hans, håper det varer til hun kan sette pris på det.[;)] Akkurat nå er jobben her å passe på at hun ikke blir skadet av storebrors omsorg.[8D]

Merker ingen forskjell på Linus. Han er ikke sjalu, og bryr seg ikke noe særlig om lillebror. Han peker på han innimellom og gir han nattakos når han skal legge seg men ellers ingenting. Tenker at det kanskje kan bli litt anderledes når Viljar begynne gjøre mer ut av seg for foreløbig ligger han jo bare der. Men håper det går knirkefritt og at de blir gode lekekamerater etterhvert :) Var værre med de 2 eldste. Er 19mnd mellom de og eldste har "hata" broren siden han ble født, og de kan fortsatt knapt være i samme rom uten å banke hverandre opp, og de er nå 9 og 11 år. Utruli slitsomt[&o]

Jeg har ei som ble 2 nå i november og hun ble storesøster i august. Her har det også gått over all forventning. Hun er kjempe grei mot lillebror, og hjelper masse til. Hun har nå i det siste vært litt trassen, men ikke noe voldsomt. Det har nok mest med alderen å gjøre. Tror kanskje de er litt små til å bli sånn fryktelig sjalu.. veit ikke..
Men veldig stas med to småttiser altså. Litt slitsomt, men mest kos! Lykke til! [:D]

Har ikke en nyfødt i hus nå lenger da, men ei på 5 mnd.
Her tar storesøster det kjempefint, og det har hun gjort helt fra starten!
Ingenting sjalusi, og hun synes det er veldig kjekt å ligge på teppet og snakke med lillesøster

Back
Topp