Dere med Nike Shox...

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Kjøpte et par igår, og gjerrig som jeg er, så kjøpte jeg juniormodell, sparte meg selv for 600kr [:D]
Uansett da, var veldig i tvil, for de er litt trange ! Ikke i lengda, foten sitter fint nedi liksom, med de presser veldig på sidene.. Noen tips til hvordan jeg kan utvide dem uten å måtte ødelegge beina mine på å gå de inn ? [:)]

Og hva er erfaringene med Shox i forhold til hvordan de utvider seg ? Prøvde venninna mi sine Shox som hun hadde hatt på jobb i 2 dager, og de var en halv str mindre enn de jeg kjøpte. De passa greit liksom..

Hvis det er skinn,kan du kjøpe leather stretch og spraye på skoene. Du må ha på deg skoene når du sprayer det på og gå litt rundt,så vil du raskt kjenne at skinnet tøyer seg.
Shox tøyer seg egentlig rimelilg greit. Men kanskje junior modellen er litt smalere enn damemodellen?

vansklig å forklare,men shox kan variere på str selv om det f.eks står str 38 i flere. Jeg har selv str 38,men noen er 23,5 cm og andre er 24 cm..

bare husk at en juniormodell er utviklet for juniorer,ikke for voksne som trenger annen stabilitet og støtte. er ikke bare selve sko str det går på!!

men er de trange er det bare å kjøpe noe som strekker dem,evt få en butikk til å blokke ut,evt gå og gå og gå. ;)

Jeg synes de utvider seg litt, men nå har jeg 2 par sko som jeg har brukt MASSE + at jeg har hatt de lenge.

Hvis det er skinn du har så vil de nok utvide seg. Du kan jo også prøve å ha en pose med vann oppi og slenge de inn i fryseboksen.

Min erfaring er at det finnes bedre sko for rygg og knær. Ser på shox som en bedre fritidssko.

Back
Topp