Dere med nick Bkno12345 osv....

Bimse

Glad i forumet
Det hadde vært veldig hyggelig om dere hadde laget dere et ordentlig nick :) Det er så mye mer personlig. Jeg kjenner ikke igjen disse lange tallene når dere poster innlegg, og det er litt knotete å skrive dere opp på terminlisten da jeg av en eller annen grunn ikke får skiftet farge på skriften selv om jeg prøver. Så istedet for å copy paste dere inn må jeg skrive inn alle disse tallene manuelt.

Hadde det ikke vært koseligere med et nick som dere selv har valgt? :) Om noen av dere bytter, så si ifra, så endrer jeg det på terminlisten :)

Bare et forslag til dere! :)

Hei ;) Jeg har byttet :) Termin 2 April. Er ikke helt sikker på hva jeg het først. Men jeg er den første som skreiv 2 April i innlegget :)

Nei nå tuller jeg. Det er Løvetanna86 som var først. Jeg var nr 2 som skreiv det der :p Om det hjelper noe ;p

Noen som vet hvordan jeg får endret den teksten under navnet mitt? Der det står "ønsker nummer 2? :)

Noen som vet hvordan jeg får endret den teksten under navnet mitt? Der det står "ønsker nummer 2? :)
Det lurer jeg også på ! Kun prøvd fra telefon eller ipad da, men der forsvinner bare tastaturet..

Hei.

Man skal egentlig ikke kunne endre den teksten selv.
Om dere vil ha bort teksten så send meg en pm så fikser jeg det

Back
Topp