Cinnamon* Gift med forumet 15 Jan 2011 #1 Er det noen her som kan gjøre meg em tjeneste....? Jeg trenger 5 bilder.. Til sammen på alle bildene skal det stå I <3 MEN, slik som her Kan noen fikse det for meg...??
Er det noen her som kan gjøre meg em tjeneste....? Jeg trenger 5 bilder.. Til sammen på alle bildene skal det stå I <3 MEN, slik som her Kan noen fikse det for meg...??
Cinnamon* Gift med forumet 16 Jan 2011 #4 ORIGINAL: DenicaD skal du ha 5 forskjellige bilder? 1.I 2.<3 3.M 4.E 5.N ? Ja..!! :) Jeg må tagge en og en bokstav så det kommer opp som en setning.. Skjønner ikke hvordan jeg får det til..!
ORIGINAL: DenicaD skal du ha 5 forskjellige bilder? 1.I 2.<3 3.M 4.E 5.N ? Ja..!! :) Jeg må tagge en og en bokstav så det kommer opp som en setning.. Skjønner ikke hvordan jeg får det til..!
Cinnamon* Gift med forumet 16 Jan 2011 #6 ORIGINAL: DenicaD skal du tulle me noen nå[8D] Hell YES!! Jeg står mellom: Penis <3 Cock I <3 men Idiot Men I <3 Men passer best siden jeg har tullet i den sjangeren tidligere..!
ORIGINAL: DenicaD skal du tulle me noen nå[8D] Hell YES!! Jeg står mellom: Penis <3 Cock I <3 men Idiot Men I <3 Men passer best siden jeg har tullet i den sjangeren tidligere..!