Dere med Morskaka forran

Lykke

Flørter med forumet
:sign17 kjenner dere mye liv? jeg hadde den bak sist å kjente masse liv. er nå i uke 20 å kjenner lite men litt liv.
mest bobler som sprekker, å litt vage spark.

dere andre da?

Kjente mye mer sist da den var på bakre veggen. Nå er der sjelden jeg kjenner noe.

Jeg kjenner liv, men svakt. Har hatt morkaken foran i alle tre svangerskap, så jeg vet jo ikke bedre.laughing7

Jeg har morkaka forran, kjent liv hver dag siden 19+4, nå er jeg 22+2. Kjenner det godt, men ikke like godt hver dag :) spørs litt hvordan han ligger.

"Tror" jeg til tider kan kjenne h*n. Men er ikke sikker, dette er min første så veldig usikker på hva/hvordan det skal føles, jeg er 20+3 i dag. Kommer litt an på tiden på dagen, hva jeg gjør og hvordan babyen ligger. :)

Godt å høre at jeg ikke er alene. Kjente det i uke 14 sist så er uvant. Men sikkert helt vanlig:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjente så vitt litt smådulting frem til jeg var 19+2. Nå kjenner jeg mer spark, men mer som om han tror blæra er en fotball. Heller ikke slike spark hver dag...Men noen bevegelser er der jo

Vet ikke om jeg har morkaka forran,men jeg er 3.gangs og har ikke kjent noe enda! Er 18+0 i dag! Sist gang kjente jeg i uke 13-14,helt svakt!
Så føler på meg at morkaka ligger forran denne gangen!

Jeg kjente ikke noe før jeg var 20+3, men da så jeg på magen at babyen sparket! Fikk høre på tidlig ultralyd at morkaken lå foran, men da jeg var på OUL så hadde den flyttet seg

Tror jeg kjenner det nå! Men så kjenner jeg også endel på at pulsen min slår nederst i magen om dere skjønner hva jeg mener? Hva kan det være? Det dunker liksom i takt med mine egne hjerteslag! Litt ekkelt.

Tror jeg kjenner det nå! Men så kjenner jeg også endel på at pulsen min slår nederst i magen om dere skjønner hva jeg mener? Hva kan det være? Det dunker liksom i takt med mine egne hjerteslag! Litt ekkelt.
Det kjenner jeg også, spesielt om jeg ligger på magen

Er 21+3 og kjenner ikke spark... Kjenner etter hver kveld, men kjenner bare pulsen min... Har noen ganger i det siste trodd jeg har kjent noe som ikke er i takt med pulsen, men er førstegangs så vet ikke om det er babyen... Gleder meg til og kjenne :D

Jeg vet ikke om jeg har morkaka foran enda.. Men mistenker det, siden jeg kjenner mye mindre liv nå enn sist. Kjenner liv, men svakt foreløpig.

jeg har morkaka foran er 22+1 i dag og kjente bevist bevegelse inni magen sist uke når jeg var 21+4

Back
Topp