Dere med morkaka forran...

Jeg har ikke morkaka foran denne gangen, men det hadde jeg sist, og da kjente jeg liv første gangen i uke 20. Eller uke 21 sier man vel... var 20 + noen dager første gangen :)

Jeg hadde det sist og da kjente jeg det i ca uke 17. Men tror det er tidlig til å ha morkaken foran.

Jeg har morkaken foran og har ikke kjent noe enda :) Stresser ikke med det, da jeg vet det kan være lenge til jeg kjenner noe enda. Og det går greit, jeg syns tanken på at noe skal spenne meg fra innsiden høres litt ekkel ut :p Tror den tanken kommer til å endre seg da :)

Jeg har morkaken foran og har ikke kjent noe enda :) Stresser ikke med det, da jeg vet det kan være lenge til jeg kjenner noe enda. Og det går greit, jeg syns tanken på at noe skal spenne meg fra innsiden høres litt ekkel ut :p Tror den tanken kommer til å endre seg da :)
Aha:) Hehe:P tenker at det kan være lenge til jeg kjenner spark, men har et lite håp snart:P er 17+ 3 nå, så er bok noen uker igjen til jeg kan kjenne det, men greit å høre andres erfaringer:P

Aha:) Hehe:p tenker at det kan være lenge til jeg kjenner spark, men har et lite håp snart:p er 17+ 3 nå, så er bok noen uker igjen til jeg kan kjenne det, men greit å høre andres erfaringer:p

Da er du like langt som meg da :) Vi får ha et internt "kappløp" om å kjenne det først, så kanskje det får farten på disse små og gir de litt kraft i bena :p

Jeg kjente første gang på fredag! Er tredjegangs. Kjenner det helt til venstre og langt nede. Har hatt morkaken foran i alle mine svangerskap.

Jeg hadde morkaken foran sist gang og da kjente jeg bevegelser innvendig fra uke 15 mens utvendig var rundt uke 20-21...

Den tanken kommer nok til å endre seg ja ;-)

Jeg kjente første gang på fredag! Er tredjegangs. Kjenner det helt til venstre og langt nede. Har hatt morkaken foran i alle mine svangerskap.
Rundt 17 uker jeg nå. :)

Hadde morkaka foran i mitt 4 svangerskap, og kjente alikevel bevegelser daglig fra uke 12. Kjenner bevegelser daglig nå også, og tror morkaka er foran denne gangen også.

Jeg er veldig i tvil på om jeg har kjent noe eller ikke, men trooooor det. Jeg er 18+3 :-)

Back
Topp