dere med morgenfugler?!

Kaosbarn ilf.

Elsker forumet
Syns dere også at det blir lange dager? og at morgentimene går usigelig sakte ?

Her er snuppa oppe i 5-halv seks tiden. Men vi står ikke opp før rundt 6. Syns morgenen går sakte, vi går ikke ut før kl. nærmer seg 9.

Hva gjør dere i tidlige morgentimer?

Noen ganger føles dagene uendelig lange, men andre dager bare flyr av gårde.

Vi er som regel oppe mellom 5 og 6 (ALT for tidlig), men når vi kommer ned i stua da, pleier vi og ligge på sofaen og kose og se på barnetv.
Men så har hun en dårlig rutine på at hun sover igjen bare en time eller to etter vi har stått opp, og da sover hun (og jeg) 2-3 timer.. Og da er plutselig klokken 10 når vi våkner for andre gang, så da spiser vi lunsj og går som regel ut og leker og da flyr tiden:)
Prøver og bare nyte tiden nå, før hun begynner i barnehagen 8 august:)

Her har hun lenge stått opp i 5 - halv 6 tiden og hun har ikke pleid å sove før i 12 tiden og da sover hun mellom 1-2 timer og så er hun våken til hun legger seg i 7 tiden.

Dei siste dagene har hun sovet til halv 7 noe som er sååå herlig, men om det varer det vet jeg ikke.

Dagene går greit. Tiden frem til luren hennes plar gå med til spising, leking (stort sett inne, men ute også vist det er fint vær). Og etter duppen er det litt mat og ut.

Dette er vist vi bare er hjemme, men vi farter en del til familie og slikt og da går nå dagene utrolig fort. Hehe.

Her legger han seg 18.00-18.30 tiden å sover til 07.30-08.30 alt etter. På dagtid sover han fra 11.00-11.30 frem til klokken 13.00-14.00 alt etter hvor mye han har lekt før det. Ja jeg har et dovendyr.

Back
Topp