Dere med mikrosterilisator

• Trådstarter Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet Opprettet
M

Mamma_Lillemor

Guest
Har nå funneg ut at en sånn må jeg få meg. Sett på Avent sin, men etter å ha målt mikroem vår ser jeg at den får plass, men ikke plass nok til at den kan snurre rundt.

finner ikke noe i bruksanvisningen om dette er viktig eller ei.
snurrer deres rundt inni der?

Jeg har en whirlpool jet chef på 31 liter, så her er det mer enn nok plass. Her roterer sterilisatoren med plata.

Sterilisatoren skal ikke ha kontakt med veggene, har den det er det ikke plass nok.

Vi har ikke mikro med rotasjon i, og vi brukte avent sin hele forrige runde uten problem :)

Jeg har en whirlpool jet chef på 31 liter, så her er det mer enn nok plass. Her roterer sterilisatoren med plata.

Sterilisatoren skal ikke ha kontakt med veggene, har den det er det ikke plass nok.
Hva skjer hvis den er nær veggene da? Så lenge døren går igjen liksom? :o

Beg har dr brown sin. Går fint inni, men roterer ikke. Jeg har fått beskjed om at det er helt greit:)

Hva skjer hvis den er nær veggene da? Så lenge døren går igjen liksom? :o

Tja, ved kontakt kan den jo faktisk smelte da.. Det er plastikk, og materialet inni mikroen blir ganske varmt selv om den står bare 2-6 min - avhengig av watt :)
Dersom det kun er at den ikke roterer, men har klaring til veggene går det sikkert greit :)

Tja, ved kontakt kan den jo faktisk smelte da.. Det er plastikk, og materialet inni mikroen blir ganske varmt selv om den står bare 2-6 min - avhengig av watt :)
Dersom det kun er at den ikke roterer, men har klaring til veggene går det sikkert greit :)
Åja, så klart. Haha.. jeg tenker visst ikke helt klart om dagen :)
Jeg tror den vil være inntil veggene både foran og bak, så da blir det nok en elektrisk istedet. Blir billigere det enn å kjøpe ny mikro i tillegg.. :P

Her brukte vi dr Brown sin sterilisator som står på benken. Trenger ikke Micro til den :) brukte avent sine flasker i starten å de går i den :)

Jeg kjøpte sånn mikro sterilisator. Men kun brukt 1 gng. Likte bedre å koke faktisk :)

Åja, så klart. Haha.. jeg tenker visst ikke helt klart om dagen :)
Jeg tror den vil være inntil veggene både foran og bak, så da blir det nok en elektrisk istedet. Blir billigere det enn å kjøpe ny mikro i tillegg.. :P

Jeg har elektrisk også jeg, den vi bruker mest siden det går 6 flasker i den, kontra 4 i micro'n :) Men sånn som i dag var micro'n gull, da Indi skulle til farmoren sin mens jeg dro til legen.. For i min micro bruker den kun 2 min, kontra den elektriske som tar 10 min, og litt stressa med dårlig tid da og plutselig oppdager at gubben glemte å skru på den elektriske før han tok kvelden, så kom vi oss tidsnok avgårde med rene flasker :p

Har avent damp sterilisator på benken, ikke til mikro. Betalte 699 kr for den, mot 399 kr som den til mikro koster. Synes den er genial! Hilsen sniker ;)

Back
Topp