Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor gammel var lille da du gikk ut på noe alene?med første nektet hun å ta flaske så da var jeg ikke ute alene før mini var rundt 8 mnd mens håper å få litt alenetid tidligere denne gang.prøver å gi flaske nå men han er ikke så villig som jeg ønsker.
Jeg har vært veldig tidlig da. Med første var jeg ute en liten svipptur med venninner da hun var 3 uker, mens nå var jeg i en bursdagen når lillemann var 6 uker. Skal også på en konsert i helgen. Men begge tok flaske uten problem, jeg har masse melk på frysen, og lillemann sover hele natten, så blir bare for pappaen å gi en flaske før leggetid. Veldig heldig med den.
Prøvde selvfølgelig flaske begge gangene før jeg gikk ut for å sjekke at det gikk bra. Er vel bare til å fortsette å prøve da. Evt prøve ulike flasker. Jeg prøvde å gi flaske tidlig. Er jo ofte slik at de blir mer "kresne" etterhvert.
Eldste var vel 2 mnd tror jeg, var borte et døgn. Minste var 1 mnd, og jeg var borte i tre laaaange dager.
Helt forferdelig første gang med begge, men man blir jo vandt til det.. På en måte.
Husker ikke med de to eldste er så lenge siden. Men med storebroren var første gang da han var rundt 7 mnd. Tviler på at jeg er klar noe tidligere denne gangen, orker iallefall ikke noe festing før hun spiser annet en mm. Orker ikke pumping og ikke kunne tilby pupp dagen derpå. Men vert mye på kveldsbesøk hos venner etter at snuppa for en 3 ukers tid fikk rutine på å ta natt kl 20. Men uten alkohol og pappaen som passer på..
Første og andre var vel rundt 6 mnd,
tredje og fjerde var rundt 1år og no med siste var vi ute forje helg og da var hun 15 uker, men mamma hadde henne i kjelleren og jeg gikk hjem og tok henne opp til meg da