Dere med menn på 40+. Midtlivskrise?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja, har de hatt en sånn?

Min bedre halvdel fyller 40 denne uken, og utover å ikke ha tid til å markere det eller tenke ut hva han ønsker seg for han jobber på spreng, så bryr han seg øyensynlig ikke om det

Men fortell meg gjerne om morsomme (eller mindre morsomme) midtlivskriser?


Pappa syklet Trondheim-Oslo det året. Og mamma laget kake dekorert med en lettkledd ung pike på, men den dag i dag er de lykkelig gift heldigvis.

Svigerfar var vel i 40 åra alderen lår ham fant seg sin nye samboer, på min alder. Jeg håper mannen ikke tar etter sin far ;)
 
Jeg får vente 3 år til å se :p :hilarious:
 
10 år igjen, spennende å se!
 
Har ikke merket noe på mannen
 
Har hørt at hvis ikke krisen kommer ved 40 kan den komme i 60 årene :p min far flytta til utlandet og fant seg ny dame da.. :rolleyes:
 
Mannen fyller 40 et par mnd før termin. Første barnet for oss begge. Så her blir det ikke tid til midtlivskrise! Han får uansett en «midtlivsforandring», hehe :joyful:
 
Et år igjen til 40. Sportsbilen kjøpte han i fjor, men ser for meg at det blir Ironman eller noe sånt for å bevise at han fortsatt er sprek:hilarious:
 
Ikke merket noe til det nei, han fyller 44 i år.
 
Har hørt at hvis ikke krisen kommer ved 40 kan den komme i 60 årene :p min far flytta til utlandet og fant seg ny dame da.. :rolleyes:
Pappa gjorde det slutt med min stemor gjennom nesten 12år, og fant seg ei som er 10år eldre enn min søster. Dette var da han var 62 (?) :p
 
Tror mannen hadde sin livskrise før han traff meg, det var da han ble skilt. Nå er han så glad for jentene i sitt liv og fornøyd med jobben og sitt sosiale liv. Tror ikke det blir noen krise her.
 
Han ble 40 i fjor å har ikke merket noen forandring :)
 
Har ikke merket så mye egentlig, bortsett fra at han plutselig ble litt utålmodig og jeg plutselig gravid :D
 
Back
Topp