Baby Dust Gift med forumet Oktobermirakler 2013 15 Sep 2010 #1 Hvordan bilderedigeringsprogram har dere? Får jo ingen av de programmen jeg hadde på acer pc`n til å funke på mac`en... Og Photoshop er jeg jo helt grønn på :O
Hvordan bilderedigeringsprogram har dere? Får jo ingen av de programmen jeg hadde på acer pc`n til å funke på mac`en... Og Photoshop er jeg jo helt grønn på :O
K KnottenPloppiOgPellePropell Gift med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 15 Sep 2010 #2 photoshop bruker jeg nå :P Men sliter med samme problemet som deg... Er få redigeringsprogram jeg får til å funke.. Eneste er photoshop og picaza
photoshop bruker jeg nå :P Men sliter med samme problemet som deg... Er få redigeringsprogram jeg får til å funke.. Eneste er photoshop og picaza
Baby Dust Gift med forumet Oktobermirakler 2013 15 Sep 2010 #3 ORIGINAL: Mitsukai photoshop bruker jeg nå :P Men sliter med samme problemet som deg... Er få redigeringsprogram jeg får til å funke.. Eneste er photoshop og picaza KØDDER DU??? FUNKER PICAZA??? *ikke mening å rope til deg* ;O
ORIGINAL: Mitsukai photoshop bruker jeg nå :P Men sliter med samme problemet som deg... Er få redigeringsprogram jeg får til å funke.. Eneste er photoshop og picaza KØDDER DU??? FUNKER PICAZA??? *ikke mening å rope til deg* ;O
SollI Forumet er livet 15 Sep 2010 #4 *misunnelig på dere med Mac* sniker meg ut igjen ,og skriver brev til Nissen[;)][8D]
Baby Dust Gift med forumet Oktobermirakler 2013 15 Sep 2010 #5 ORIGINAL: SollI *misunnelig på dere med Mac* sniker meg ut igjen ,og skriver brev til Nissen[;)][8D] *sender deg min mac i posten*
ORIGINAL: SollI *misunnelig på dere med Mac* sniker meg ut igjen ,og skriver brev til Nissen[;)][8D] *sender deg min mac i posten*