Dere med langt hår..

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
.. fletter du håret eller lignende når du skal sove?

Og hvis du har småbarn fra før, hvordan har du håret på dagen?

Jeg har i hvert fall som rutine på kvelden å flette håret mitt i en flette før jeg legger meg. Sååå mye lettere å slenge en flette rundt når jeg snur meg, enn å slenge alt det løse (fluffy) håret jeg har :p

Har en gutt på 1,5 år som er hjemme med meg hele dagen, så må bestandig ha håret oppsatt på en eller annen måte. Det blir jo bare i veien når vi leker ;)
Hår overalt! Men jeg har ikke lyst på kort hår heller da :p

Her er håret løst på natta. På dagtid har jeg det alltid i hestehale, men nå som jeg er gravid så er det bare en stooor floke:p haha
Er hos frisøren ca hvert 2. år eller noe, men da bruker jeg å klippe av en del.
Ha ikke kjempelangt hår da, men sånn ca midt på overarmen nå. Klippet meg sist i februat 2015:p

Hestehale på dagen og flette på natta :)

løst stort sett hele dagen. I strikk eller klemme på jobb

Stortsett flette fra panna og ned døgnet rundt ;)

Har middels langt hår nå, Men har hatt veldig langt hår før og da hadde jeg det løst på natten. Brukte ha det i strikk når jeg gjorde husarbeid eller laget mat :)

Hestehale på dagen og "dult" på natten. Av og til flette, når jeg gidder. Føler håret falt så altfor langt ned på prioriteringslista etter barna kom :-p Men drømmer om at en gang i fremtiden, så skal håret få litt oppmerksomhet igjen :-)

Brukte å ha det løst natt og dag men nå må jeg ha det i flette på dagen i tilfelle jeg kaster opp x)

Her er håret løst på natta. På dagtid har jeg det alltid i hestehale, men nå som jeg er gravid så er det bare en stooor floke:p haha
Er hos frisøren ca hvert 2. år eller noe, men da bruker jeg å klippe av en del.
Ha ikke kjempelangt hår da, men sånn ca midt på overarmen nå. Klippet meg sist i februat 2015:p
Ååå, no fikk æ vondt i frisørhjerte mitt! :p Du kan itj bare klipp dæ en gang vært andre år :wacky:

Har håret i hestehale om dagen, bare fordi det ble skikkelig stygt etter siste klipp :-S Om natta er det løst.

Back
Topp