Dere med langt hår..

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
.. fletter du håret eller lignende når du skal sove?

Og hvis du har småbarn fra før, hvordan har du håret på dagen?

Jeg har i hvert fall som rutine på kvelden å flette håret mitt i en flette før jeg legger meg. Sååå mye lettere å slenge en flette rundt når jeg snur meg, enn å slenge alt det løse (fluffy) håret jeg har :p

Har en gutt på 1,5 år som er hjemme med meg hele dagen, så må bestandig ha håret oppsatt på en eller annen måte. Det blir jo bare i veien når vi leker ;)
Hår overalt! Men jeg har ikke lyst på kort hår heller da :p

Har det ofte løst, men bruker hårspray for å få det bort fra ansiktet. Ellers har jeg hestehale :)

Håret i flette her også ja, snuppa må også ha håret i flette om natta.
Om dagen er det i en diger ball, hestehale eller lignende, lyst å noen typer hårbånd for å få det litt vekk fra ansiktet da :p
Kunne aldri klippet det kort selvom det frister noen ganger :p

Fikk høre av min brors dame i jul at hun flettet håret hver kveld (hun har langt tykt hår). Før det visste jeg ikke at det var tema en gang :o
Jeg har alltid hatt langt hår, men det er veldig tynt, så jeg har aldri hatt noe problem med det på natten...

Har det nesten alltid oppsatt enten i ball eller hestehale.. om natten også:p

Fletter det som regel alltid på natten, og har det løst på dagen :)

Fikk høre av min brors dame i jul at hun flettet håret hver kveld (hun har langt tykt hår). Før det visste jeg ikke at det var tema en gang :eek:
Jeg har alltid hatt langt hår, men det er veldig tynt, så jeg har aldri hatt noe problem med det på natten...
Håret mitt er også veldig tykt og langt, så etter at jeg begynte å flette håret hver kveld, har ting blitt mye lettere i senga :laughing002 Ser ut som et skikkelig bustehodetroll hvis jeg ikke fletter det :geek

Har hår ned til rumpa, sover alltid med det løst. Bare bretter det bak puta ;)

Har nesten alltid håret i hestehale eller dult høyt opp på hodet. Det har jeg også når jeg sover. Får HEELT noia hvis jeg sover med løst hår og det vikler seg rundt nakken.. Flette liker jeg ikke så godt, for den er i veien hvis jeg ligger på ryggen :p Var ikke sånn før, men så hadde jeg kort hår noen år og da ble jeg sånn når jeg fikk langt igjen.. :wideyed:

Aldri hørt om å ha flette på natten! Håret mitt er tykt, men såpass tørt at jeg aldri kan få det skikkelig langt. Har halvlangt da.
Blir mye dult og hale nå som vi har en liten i hus, sææærlig når hun var baby, da var håret bare i veien!

Fletter så å si alltid håret i løs flette med hårstrikk uten metall, er nok det som sliter minst på håret:)

Fletter så å si alltid håret i løs flette med hårstrikk uten metall, er nok det som sliter minst på håret:)
Jeg bruker også hårstrikk uten metall :) De er faktisk av gummi, kjøpte de på blivakker.no. De ødelegger ikke håret, lugger ikke når de skal ut og de drar ikke med seg hårstrå. Beste hårstrikkene jeg har vært borti :cat:

Last edited:
Har håret i hestehale som oftest ettersom jeg jobber innen helse å må ha det på jobb. Blir jo merker i håret etter noen timer med strikk så.

På natta legger jeg håret oppover, hater å sove med strikk eller lignende. Liker ikke å ha det liggende nedover fjeset/ryggen heller :p

Her er det litt opp og ned hvordan jeg har det på natta. Nesten i flette eller løst. På dagen er det stort sett satt bort i en dott, hairbum som det å så fint heter:p har det kun løst hvis jeg skal pynte meg litt:)

Bruker å sette det i en "halv hestehale" midt oppe på hodet :) Ser ut som lille My :p

Har håret oppsatt hele dagen, mest hestehale, og hestehale eller flette på natta. Jeg vil heller ikke klippe håret kort, så nå når barna er så små, blir det gjerne hestehale :-P Og da røyter jeg en del i svangerskapet og ammeperioden, så da blir det best med oppsatt hår :-D

Back
Topp