dere med lammeskinnspose..

• Trådstarter Trådstarter * supermeg*
  • Opprettet Opprettet
S

* supermeg*

Guest
Når tar dere den fram for vinteren, og når pakkes den bort? hehe... har jo termin i september, men da er jo nettopp sommeren borte, er lammeskinnspose for varmt da? Funker vel med lammeskinn og dyne i vognen.

jeg har hatt lammeskinnspose, og det var veldig varmt for småen til tider. svetta gjorde han. nå bor ikke du en plass hvor der er lave minusgrader, så kanskje bare en vanlig pose?

lammeskinnsposer skal regulere varmen, så det går ann å bruke de alle årstider

ORIGINAL: EmmaT

jeg har hatt lammeskinnspose, og det var veldig varmt for småen til tider. svetta gjorde han. nå bor ikke du en plass hvor der er lave minusgrader, så kanskje bare en vanlig pose?

du vet no hvor jeg bor... og været her er iallefall ikke kaldere enn hos deg[8D] tips til pose? HATER voksiposen min

ORIGINAL: * supermamma*

du vet no hvor jeg bor... og været her er iallefall ikke kaldere enn hos deg[8D] tips til pose? HATER voksiposen min

off jeg aner ikke, jeg er ikke helt inni sånt lengre [8D] 
men må få skrøyde litt av lammeskinnsposen min da, den er utrolig god og ikke minst fin. småen hadde den seinest idag.

kanskje det bare er jeg som hadde en varm liten en.

den var god ute, men når vi kom inn så ble den for varm husker jeg.

ORIGINAL: * supermamma*

off jeg aner ikke, jeg er ikke helt inni sånt lengre [8D] 
men må få skrøyde litt av lammeskinnsposen min da, den er utrolig god og ikke minst fin. småen hadde den seinest idag.

kanskje det bare er jeg som hadde en varm liten en.

den var god ute, men når vi kom inn så ble den for varm husker jeg.

hehe, du er søt du[:D]

Back
Topp