Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ble bedre rett etter uke 12. Var sykemeldt fra uke 5-12 pga kvalme og oppkast, men begynte på jobb forrige uke. Er fortsatt kvalm og noen dager er værre enn andre, men det er bedre enn det har vært.
Roet seg fra uke 10, ultralyd 11+1 viste frisk og fin baby. [emoji7] Og nå 14+0 så føler jeg meg stort sett bra. Men av og til (ikke hver dag) kommer en kvalmerunde som kastet over meg. [emoji40]
Ga seg betraktelig i uke 10-11. Er fortsatt kvalm i forbindelse med sult, og har litt ekkel smak i munnen, men det er ingenting i forhold til uke 6-10.
Her er den ikke over enda (14+6), men er ikke så ille som før. Nå kaster jeg opp et par-tre ganger i uka, før var det tre ganger daglig, minst. Roet seg vel her en gang i uke 13, men hadde også da noen veldig dårlige dager.
Når kvalmen gir seg er veldig individuelt, og det skjer ikke så ofte over natta.. Gyn sa til meg at kvalmen ofte blir verre før den blir bedre, og det stemte her vertfall