Dere med kort regime

Leverihåpet

Gift med forumet
kort stimulering med antagonist?
Hva tar en da?
Jeg skal ta gonal-f sprøyter hvertfall.
Jeg er vant med negregulereings sprayen suprecur og menopus så dette er nytt for meg.
Hva har jeg i vente nå??
Noen som har peiling?
Jeg hører til Riksen[:)]

ORIGINAL: Ivara

Da begynner du på gonal-f på syklusdag 3, så setter de opp kontroll etter noen dager, husker ikke akkurat når. Men ihvertfall, på den kontrollen får du resept på noe som heter Orgalutran som er en sprøyte som skal taes i tillegg til gonal-f. Orgalutran skal taes på morgenen da [:)]

Orgalutran, hva er det?

ORIGINAL: IVFProver84

Da begynner du på gonal-f på syklusdag 3, så setter de opp kontroll etter noen dager, husker ikke akkurat når. Men ihvertfall, på den kontrollen får du resept på noe som heter Orgalutran som er en sprøyte som skal taes i tillegg til gonal-f. Orgalutran skal taes på morgenen da [:)]

Orgalutran, hva er det?

Mener jeg svarte på dette i den forrige tråden du hadde, skal se om jeg finner link. [:)] Orgalutran er antagonisten.

her: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=18120062&mpage=1&key=�

Legen nevnte ikke at det skulle være sprøyte, men tabletter så finnes det i tablett form også da eller??

hei[;)]tror vi skkal ha samme opplegg[;)]jeg begynner på puregon på 2 eller 3 blødningsdag skal bruke 175IE, på dag 5 begynner jeg på orgalutran jeg skal ta den 23.00 hver kveld frem til jeg skal på kontroll på dag 9[;)]ønsker deg kjempe masse lykke til.når starter du opp?

Jeg starter ikke opp før i juni/juli så jeg er bare å hoster opp info hehe... men masse lykke til på ferden og håper dere lykkes denne gangen..
FORTJENES[:)]

takk takk[;)][;)]håper der også lykkes[;)][;)]

Back
Topp