dere med kort hår!

sjanetta

Gift med forumet
kan dere ikke være så snille å legge ut bilder av dere så jeg lån se de forskjellige frisyrene.
har ødelagt håret mitt totalt og vurderer å bare få meg en kort frisyre, men vet ikke vilken.

om noen har noen tøffe bilder av feks kjendiser med kort frisyre så sleng dem gjerne ut dem også [:D]

ORIGINAL: Fraggle

Dette er stilig synes jeg:

ja det var en fin farge og klipp! :-)

[:D]

tusen takk! keep em coming. ser at jeg bare burde hoppe ut i det. er jo så mange flotte frisyrer.men det blir nok mye kortere en noen av dere har. guri jeg er galen[8D]

klippet det igår [:)]

ORIGINAL: Fraggle

Jeg hadde laaangt hår, men det var helt slitent etter masse bleking.
Så klippet jeg det HELT kort.
Jeg sa til frisøren min at hun skulle klippe det kort, og at hun kunne gjøre hva hun ville, men det måtte være kult, lett
å stelle, og passe ansiktet mitt.
Nå skal det sies at jeg har gått til samme frisør i fire år da, så jeg stoler 200% på henne. [:)]

tusen takk fagle for alle bildene, du har overbevist meg. jeg klipper meg helt kort når lønning kommer igjen!

Sånn ca

Hvis jeg rett det ut da.. Å det må jeg hvis ikke ser jeg helt forjævlig ut[8D]

Det er ikke de beste bildene av frisyren, men den er kort med lang lugg. Det er svart med knall røde striper i luggen

Skal klippe meg på fredag (før jeg gifter meg[:D]) er sånn halvlangt type kråkereir nå, så er spent på utfallet. Greit med litt tips her da..

Litt off topic, men er du fra Sandnes opprinnelig Sjanetta?

Tar det bort nå som du har sett det.

Ikke quote.. [:)]

*borte*

ORIGINAL: soltørka tomat

Skal klippe meg på fredag (før jeg gifter meg[:D]) er sånn halvlangt type kråkereir nå, så er spent på utfallet. Greit med litt tips her da..

Litt off topic, men er du fra Sandnes opprinnelig Sjanetta?

nei, er nok fra arendal jeg[:)][:)]

Back
Topp