Angel_Girl87
Forelsket i forumet
dere som har en kontorjobb, hva kontorjobb har dere?
og hva utdanning har dere innen dette? [:)]
og hva utdanning har dere innen dette? [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Smurfen*
Jeg har gått salg og service, og tatt fagbrev i kontorfag.
Jobber på et ordrekontor, jobber med inngående saker, fakturerig, arkivering, og litt div andre ting..
ORIGINAL: Angel_Girl87
Jobber på et ordrekontor, jobber med inngående saker, fakturerig, arkivering, og litt div andre ting..
d hørtes veldig spennendes ut. hvem som har slike ordrekontor som du jobber på da? [:)]
men tenkte litt og ta nettstudie jeg da, men er veldig usiker på d og. [&:]
må du snakke engelsk i din jobb?
d hørtes veldig spennendes ut. hvem som har slike ordrekontor som du jobber på da? [:)]
Jeg snakker minimalt med engelsk på jobben. Da er det som regel når jeg har tatt sentralbordet og noen vil ha tak i en sjef eller noe.. Siden vi har avdelinger i utlandet også..
Jeg søkte bare på jobb på en privat bedrift. I perioder finnes det mange sånne jobber ute på Finn.no.
Jeg skal snart begynne å søke på ny jobb.. Må bare vente til jeg er i permisjonen.
Da er sikkert alle jobbene borte.. Tyisk min flaks[8D] Når jeg ikke kan søke da er det masse jobber, og når jeg endelig kan søke så forsvinner de sikkert[8D]
Jeg snakker minimalt med engelsk på jobben. Da er det som regel når jeg har tatt sentralbordet og noen vil ha tak i en sjef eller noe.. Siden vi har avdelinger i utlandet også..
Jeg søkte bare på jobb på en privat bedrift. I perioder finnes det mange sånne jobber ute på Finn.no.
Jeg skal snart begynne å søke på ny jobb.. Må bare vente til jeg er i permisjonen.
Da er sikkert alle jobbene borte.. Tyisk min flaks[8D] Når jeg ikke kan søke da er det masse jobber, og når jeg endelig kan søke så forsvinner de sikkert[8D]
ah, så spennende da. hvorfor vil du søke ny jobb no da?
her jeg bor, er en veldig liten plass. så tviler d er så veldig masse stillinger innen sånne ting her. :S