puusen Forumet er livet 9 Feb 2011 #1 husket legen sa jeg skulle ta kontakt etter andre mens, men aner ikke hvorfor. er det vanlig sjekk eller skal jeg bare komme om det er noe unormalt?
husket legen sa jeg skulle ta kontakt etter andre mens, men aner ikke hvorfor. er det vanlig sjekk eller skal jeg bare komme om det er noe unormalt?
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 9 Feb 2011 #2 Fikk ikke jeg beskjed om.. Skulle ta kontakt om ting ikke var som normalt og her har ting vert normalt siden jeg satt den inn..
Fikk ikke jeg beskjed om.. Skulle ta kontakt om ting ikke var som normalt og her har ting vert normalt siden jeg satt den inn..
*Aulile* Glad i forumet 9 Feb 2011 #3 ORIGINAL: Frk.VilliTrusa Fikk ikke jeg beskjed om.. Skulle ta kontakt om ting ikke var som normalt og her har ting vert normalt siden jeg satt den inn..
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa Fikk ikke jeg beskjed om.. Skulle ta kontakt om ting ikke var som normalt og her har ting vert normalt siden jeg satt den inn..
puusen Forumet er livet 9 Feb 2011 #4 ok, da skulle jeg sikkert bare ta kontakt etter andre mens OM ting ikke var normale[:)]
¤Kanonica¤ Gift med forumet 9 Feb 2011 #5 fikk beskjed om å komme å sjekke den etter 3 mnd. bare for å se at den satt som den skulle..
Råsa Muffin Gift med forumet 9 Feb 2011 #6 Det fikk ikke jeg beskjed om [:-] Jeg hadde den i litt over ett år..
puusen Forumet er livet 9 Feb 2011 #7 kanskje jeg får ringe å høre da[:)] noen som har opplevd at mensen reduseres etterhvert? syns det ble mye mer enn før[:'(]
kanskje jeg får ringe å høre da[:)] noen som har opplevd at mensen reduseres etterhvert? syns det ble mye mer enn før[:'(]