Dere med klamme pupper....

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
hvilke tips har dere for å unngå det?

Jeg bruker BH med tykt stoff.
Det hadde sikkert vært deilig å gått med sånne som er helt tynne og løse i stoffet, men brystvortene mine vil da vises gjennom.

What to do?

Jeg har mest det problemet viss jeg går med sports-bher eller bher uten spiler. Prøver derfor å bruke mest vanlige "tykke" bh-er som separarer puppene.

(Jeg har E-cup til vanlig, ligger nå på F-G)

Jeg har vanligvis NO booobs, så er vant til å gå med tykke BHer med pushup puter i. Men nå klarer jeg det ikke lenger, de er ALT for små og trange og vonde, nå har jeg faktiskt begynt å gå med mine gamle amme BHer, det er helt fantastisk. :) Ingen spiler, og mykt og deilig lett stoff.
Jeg har faktisk ikke tenkt over nippel situasjonen, men nå når du sier det så vil de vise hvis det blir litt kjølig, men ikke ellers..

Har samme problem, men dessverre ingen løsning. Rop ut om du kommer over noe smart da! :)

Cathrine1981 skrev:
Jeg har vanligvis NO booobs, så er vant til å gå med tykke BHer med pushup puter i. Men nå klarer jeg det ikke lenger, de er ALT for små og trange og vonde, nå har jeg faktiskt begynt å gå med mine gamle amme BHer, det er helt fantastisk. :) Ingen spiler, og mykt og deilig lett stoff.
Jeg har faktisk ikke tenkt over nippel situasjonen, men nå når du sier det så vil de vise hvis det blir litt kjølig, men ikke ellers..

hos meg vises de UANSETT....er konstant stive og store....:P

Back
Topp