Dere med katt...

PrinsessaMi

Gift med forumet
Asså, vi har en kattunge. har sånn kattetoalett, men jeg finner tiss utenfor bak hele tiden. er det ikke meningen at sånne kattetoaletter skal være tette da? Jeg vet at den ikke har gått ut for å tisse bak for den "låsen" er våt også. regner med at katta setter seg helt inntil veggen for å tisse og da kommer det ut og lukter skikkelig vondt[:'(] lurer på om jeg ska dra å klage på den jeg...

våre tisset noen ganger over kanten... var bare å gi dem litt tid så fant de ut at man ikke skulle tisse hel på kanten.

ORIGINAL: *agatblonde*

skulle jo tro at den holdt tett ja. har ikke hatt noe problem med våres, og jeg har sett at hun ofte setter seg nesten oppå veggen [&:] hadde kanskjej dratt å sagt ifra og spurt hordan de kan hjelpe deg[:)]

Før vi kjøpte den hadde ho bare en kasse uten tak. satt mye inntil kanten når ho skulle tisse og midt i når ho skulle noe annet. får ta en tur når snuppa blir frisk tenker jeg...

ORIGINAL: *agatblonde*

trodde du hadde sånn uten tak jeg[8D] vi har det nemlig. ikke sånn med tak på.
men de burde jo også være tette da!

Hehe, har sånn med tak ja[:)] burde vel skrevet det da, men...
Regna jo med at de var tette. men koster ikke no å stikke opp å spørre heller da[:)] Men er fryktelig irriterende[&:]

Back
Topp