Dere med katt..?

VimseHåve

Forumet er livet
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
Hvordan gjør dere det? På nettet står det jo at man ikke skal tømme kassen, det gjør samboeren min nå :D
Men det står også at man ikke skal stelle katten? Altså vi har to maine coone blandingskatter med veldig langt hår... kan jeg ikke klappe og kose med de da?
Har egentlig ikke tenkt noe over at det er farlig å kose med kattene mine??

Vi har også katt.. tømmer doen jeg.. men stapper ikke nesa oppi og vasker henda godt☺️☺️☺️

Har ikke kattedo, dette slutta vi med når jeg fikk jenta :p
Men jeg koser og klapper ham, han er allerede avhengig av å ligge på magen!

Er mer nøye med å vaske fingrene etter jeg har klappa ham, og før jeg evt spiser noe!

Jeg tar ikke kassa (og syns det er heelt greit), men koser og klapper som vanlig. Men vår katt er innekatt for øyeblikket, så er vel egentlig ingen mulighet for at hun har toxo nå :) Heldigvis!

Jeg bruker "kan ikke tømme kattedoen fordi jeg er gravid" for alt det er verdt nå:P Men jeg kan fint ta på katta uten å bli hysterisk:P Kunne tømt kassa selv, men har blitt lat:D

Kattedo inne med små barn kan være en utfordring. Har hørt om et par leie tilfeller der barn har spist kattebajs

Jeg tømmer kassa, koser med katta og steller peisen. Nøye på håndvask etter å ha tømt kassa.

Back
Topp