dere med katt

Triiny

Elsker forumet
Hvor ofte støvsuger dere?
Har to katter og blir sprø av at det alltid er hårete over alt!

støvsuger hver dag, vasker og tørker støv 1-2 ganger i uken. Vi har også to katter, en av dem er langhåret.

har to katter jeg og som er langhårete begge to. støvsuger ca 2 gaanger i uken. men jeg har stort hus, så de fordeler seg godt[;)][;)] De er masse på rommet sitt, så det er heldigvis det som ser verst ut[&:]
Har alltid lange hvite hår på alle klær, det er mest drit med å ha katter.

har ei katte som røyter en del ja, men det kommer av at den mister vinterpels og kattungepelsen! så litt hår må man nok regne med.. et annet tips er rett å slett å lære kattn hvor den får være å ikke! bruk feks ei sprutflaske med vann å sprut litt på pusen om den er et sted hvor den ikke har lov! funker effektivt! :) men en LITEN sprut ja! du skal ikke dusje katten ;)

dessuten har jeg hørt at TRAN skal være bra for pelsen! pelsen blir mykere og skal vist "sitte bedre" på katten! skader ikke å prøve?? selv har jeg nylig prøvd det, og er under prosess for å se om det funker! :P

--Lise--

Her støvsuger jeg hver dag eller annenhver dag... Det er bare sånn jeg gjør det!!! Var hos en venninne i fjor i tre uker og hun støvsuget ingen ganger selv på de ukene vi var der borte jeg og prinsessa. Det ble at jeg måtte støvsuge der borte selv... Syns det er ekkelt å tenke på at hun hadde katt og hund som lå over alt (sofa,seng osv) og ikke støvsuget i det hele tatt. Mamma har hund og der støvsuger hun hver dag

Godt å se at det ikke er bare meg som støvsuger 1-2 ganger i uken. Men ser nå når vinterpelsen detter av så trengs det kanskje litt mer støvsuging. Men det er så ufattelig kjedelig![8D]

ORIGINAL: svimsen

støvesuger morgen og kveld.

har katt og kanin og hund og ungene,
støvsuger like mye/ ofte om dyrene er inne eller ute..

dæven døtte! Hard working mama! [:D]

Flinke dere er til å holde orden!
Jeg mopper en del, og på sofaen bruker jeg sånn hår-rulle med papirteip om dere skjønner.. hehe - støvsuger ca 1 gang i uken utenom.. liker ikke støvsuging.. sentralstøvsuger suger.. hehe.. er SÅ styr, men er jo bedre enn vanlig støvsuger sies det da..

Støvsuger hver uke, ingen katterhår å se[:D] Bare noen hybelkaniner som gjømmer seg under sofaen etter en uke[:-] Men hjelper at de får dyrlege for her da. Da har det sånn å si blitt slutt på alle hårene[:D][:D]

Back
Topp