Dere med katt inne - elt eller delvis

• Trådstarter Trådstarter EmilyTheStrange
  • Opprettet Opprettet
E

EmilyTheStrange

Guest
Hvilken kattesand er dere mest fornøyd med, hvilken lukter minst?

Vet ikke å den heter men en de selger på felleskjøpet..
den lukter ikke å tiss å bajs klumper sæ så man kan kun fjerne det å slipper å bytte sand i eninga..
Var en venninne som tipsa meg.. så har planer om å kjøpe denne selv..

Vi bruker Ever Clean fra dyrebutikk. Den blå som er for flere katter slik at det ikke lukter så mye... men den er dyr..

Nå har vi bare to katter også, så vurderer om vi egentlig trenger å kjøpe det noe mer..

Katten vår går på do ute, gidder ikke ha sand inne når han er delvis ute. 

Jeg brukte Ever Green fra dyrebutikken. Limegrønn farge. Lukter ikke i det hele tatt.. og jeg synes den holdt lenge.. pga tisset og bæsjen klumpet seg.. så man trengre bare å ta ut de klumpene.. tisset ble stivt som en klump..

Så bare etterfyller man.. dyrt var det husker jeg.. men verdt det

ORIGINAL: Fridasinmamma

Jeg brukte Ever Green fra dyrebutikken. Limegrønn farge. Lukter ikke i det hele tatt.. og jeg synes den holdt lenge.. pga tisset og bæsjen klumpet seg.. så man trengre bare å ta ut de klumpene.. tisset ble stivt som en klump..

[:)]

takk for svar[:)] tror jeg må teste litt til for den jeg bruker nå lukter, hvit boks og det eneste de hadde på dyrebutikken her, men regner med de tar inn andre viss jeg spør, derfor er det greit med merke å spørre etter[:)]

ORIGINAL: giggsy

Katten vår går på do ute, gidder ikke ha sand inne når han er delvis ute. 

Jeg liker perler jeg, egentlig uansett merke. Holder 1 mnd ca, bare man tar ut bajsen.
Ialelfall det vi bruker...

Har prøvd sånn klumpesand, men på varmt gulv ble det ille lukt. Men føler ikke det blir så ille av perlene egentlig.

ORIGINAL: **Tusen Nick 87**

den lukter ikke å tiss å bajs klumper sæ så man kan kun fjerne det å slipper å bytte sand i eninga..

den bruker vi. finnes ikke bedre sand [:D]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Det er den vi og bruker.. Veldig fornøyd[:)]

ORIGINAL: ønsker_baby

ORIGINAL: **Tusen Nick 87**

den bruker vi. finnes ikke bedre sand [:D]

vet du hva den heter?

Vi bruker den smart sanden man får kjøpt på vanlig daligvare. Vi har prøvd litt forskjellige, men synes at de dyre ikke er noe bedre enn denne. Vi fjerner avføringen etterhvert. 

Back
Topp