Dere med jenter..

Minstejenta på 1 år skal ha en som ligner på denne bare i mer krem og rosa, sløyfe fra den lille prikken over i en, kremfarget bolero. Eldste jenta velger selv.
 
Ikke pyntete :eek: Jeg som synes den var så fin på mine :p
Hehe, jeg tenkte litt sånn først at det kanskje ikke var den typiske juleselskapskjolen. Men så syns jeg den var så søt så da ble det jo den :p men nå er det vel ingen av oss her som er helt stivpyntet på julaften uansett.
 
Hehe, jeg tenkte litt sånn først at det kanskje ikke var den typiske juleselskapskjolen. Men så syns jeg den var så søt så da ble det jo den :p men nå er det vel ingen av oss her som er helt stivpyntet på julaften uansett.
Gammeldags jul :) ! Veldig koselig kjole. Mine skal ha grå strømpebukser (ullblanding) under :) Veldig julete i alle fall.

Nei, ingen av oss er stivpynta heller, vi pynter oss, men holder det moderat. Skal feire hos svigers og de pynter seg ikke veldig de heller så vi passer rett inn :)
 
Denne tråden viser vel egentlig bare hvor vanskelig det er å anbefale , for det er stor forskjell på hvaven mener er pyntet

Flere kjoler her som jeg tenker på som hverdagskjoler bare
 
Denne tråden viser vel egentlig bare hvor vanskelig det er å anbefale , for det er stor forskjell på hvaven mener er pyntet

Flere kjoler her som jeg tenker på som hverdagskjoler bare
Det er også veldig mye forskjellig her så å bruke denne tråden som inspirasjon som det jeg var på jakt etter fungerer utmerket :)
 
Vis vedlegget 282999 Kanskje ikke den mest "pyntete" kjolen, men syns den var så søt :) hvit strømpebukse og pynt i håret :)

Denne skal lillesøster ha på seg på julaften. Ikke den mest pyntede nei, men nettopp derfor valgte jeg den. Da kan den brukes til flere anledninger og ikke bare støve ned i skapet.
 

Vedlegg

  • 66B0CA03-6C85-4E4C-92D4-83E99503C331.jpeg
    66B0CA03-6C85-4E4C-92D4-83E99503C331.jpeg
    162,5 KB · Visninger: 5
Denne skal lillesøster ha på seg på julaften. Ikke den mest pyntede nei, men nettopp derfor valgte jeg den. Da kan den brukes til flere anledninger og ikke bare støve ned i skapet.
Vi har fått en rød finkjole av søskenbarn til samboer, men hvis jeg skulle kjøpt så hadde jeg også gått for noe som kan brukes ved flere anledninger :happy:
 
Ennhvit kjole med tyll og stjerner fra HM. Jeg finner den ikke inne på siden. Rart.
 
Salto julekjole - blå med tyllskjørt. Fant ikke bilder:grumpy:
 
Back
Topp