dere med jenter (og evt gutter! )

• Trådstarter Trådstarter snupsidupsi
  • Opprettet Opprettet
S

snupsidupsi

Guest
Bruker barnet ditt smykke? Tar dere det evt av hver kveld? Synes det er så søtt når Ingrid har på seg smykke ho fikk i dåpsgave. I begynnelsen tok jeg det av hver gang, men nå sover ho med det.

Ja prøver å bruke smykke på henne hver dag men glemmer ofte å ta det på, liker ikke at hun sover med det jeg[:)]  Fikk så mange msykker så prøver å bytte litt på de[:)]

Sjefen har aldri hatt smykke på seg hun, er helt sikker på at hune hadde revet det i stykker så snart hun hadde fått det på. Tenkte jeg skulle prøve på julaften....

oi[&:] d hadde jeg helt glemt bort at mi fikk i dåpsgave[8|]får finne det frem og ha det på han imorra når mi ska t bestemødrene mine og se åssen han reagerer[;)]men jeg tror ikke jeg hadde latt han sove med d...jeg gjør heller ikke d lengre[;)]men gjorde før da jeg va liten[;)]

ORIGINAL: snupsidupsi

Bruker barnet ditt smykke? Tar dere det evt av hver kveld? Synes det er så søtt når Ingrid har på seg smykke ho fikk i dåpsgave. I begynnelsen tok jeg det av hver gang, men nå sover ho med det.

Det hørtes så skummelt ut at hun har det på seg om natten. Tenk om hun skulle være så uheldig at det hektet seg fast i noe i senga, med tanke på kvelning.

Her brukes smykke kun når hun skal være skikkelig pynta. Blir vel til jul, tenker jeg. Bruker IKKE smykke på natta...Synes det er litt skummelt.

ORIGINAL: Susseline2

Husker aldri å ha på smykke jeg[:-] Må vel skrive lapp om å ha på i jula, ellers blir det ikke noe smykke...[>:][8D]

Glemmer å bruke det[&:][8D][8|]

Noah har ingen smykker enda han[8|]
Håper egentlig han får noe til jul[:)]
Jeg har sikkert kommet til å tatt det av når han skal sove.
Men så er jeg ganske hysterisk på sånnt da[8|][:)]

ORIGINAL: tullemor_86

han gar ett navne armbånd på seg hele tiden[8|]

Sindre har ikke noen smykker.. Men vet han får ett i julegave.. [;)]

ORIGINAL: Ingerg

Elsa bruker smykket sitt hele tida, hun..[:)] Har flere smykker så må jo bruke de..[;)]

Hannah bruker også sitt hele tida.....

Back
Topp