dere med jenter, HÅRPYNT.

Trultemor86

Elsker forumet
Jeg har alltid fått greie håret til Evelina. Alltid fått ha i klemmer, og av og til strikk bak. Hun er veldig hårskjær, men har vert veldig forsiktig og spraya krøllene hennes med balsamspray, siden jeg vet de kan være flokette.

men nå er hun hel krekilsk!
med en gang jeg tar i en børste så springer hun bort, "eg vil isje ha klemma i håret ditt mamma!!".
og slik har hun vert de siste ukene.

fikk tips om å sette henne til å tegne, å fikse håret da, men det hjelper ikke. jeg må lure inn en klemme på toppen slik at hun ikke får håret i øynene.

noen flere med samme problemet? evnt tips mottas med stor takk!

Emma har for lite hår fortsatt, men elstejenta var en kamp.. Og det er litt en kamp fortsatt! Hun har hår lengre enn til skuldrene, og krøller, så det MÅ børstes hver dag. Det er først nå, i 4års alderen, at hun selv har interesse av klyper og strikk..

Av og til vil hun og av og til ikke. Men er ikke hver dag vi børster håret en gang. Ser allikevel verre ut etter hun har gått med lue. Hun får ikke floker hvis ikke hun kliner mat i håret.

Hårpynt er helt umulig her, hun vil ikke ha noe av det. Men så har hun heller ikke så langt hår enda. Vanskelig å få gredd håret hennes også. Ofte blir det bare til at hun grer det litt selv.

Hun synes som regel det er helt greit å ha noe i håret, og hun drar det ikke ut sammen med oss [:)]

Men så sa de i barnehagen at hun drar ut spennene hele tiden.

Synes det er så rart at hun gjør det der, men ikke hjemme [8|]

Hun har lang lugg, så må ha noe i det hele tiden. Blir som oftest spenne eller flette i luggen [:)]

Går som oftest greit her, men hun må helst ha noe å være opptatt med.
Visst hun ikke vil, venter vi bare litt eller bare hiver i en klemme på toppen.. har fått tak i noen tynne gummiaktige strikk som er vanskli å rive ut, så halene henger som oftest i. Men klemmer går det en del av, ja...

Back
Topp