Dere med jenter 2 år +++

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Snuppa mi er 2 år.. snart 2 1/2 år.. og lurer på om barbie kan være noe for henne?

Leker deres 2 åringer med dette? Dere som har større jenter.. når begynte de å leke med det?

[;)]

Sunniva har arvet noen barbier etter kusinene sine men hun leker ikke med de.Hun leker med vanlig dukker men syns ikke barbier er noe.

Her leker vi ikke med barbie ennda. Men ser at det er litt forskjellig. Har barbie i bhg, og det er flere 3 åringer som leker med det da. Men jeg tenkte litt på noen andre sånne "liksom barbie" de er litt mindre, store hoder og slikt. Viss det er noe enda da, hehe.. Stadig noe nytt.

Ingen Barbie her i huset - kommer ikke til å kjøpe til henne før hun eventuellt spør etter...noe jeg håper hun ikke kommer til å gjøre.

Hun har akkurat blitt 2 år og er først nå interessert i dukker i det hele tatt, men tror kanskje barbie hadde blitt for smått for henne. Nå er det stor dukke, trille vogn, legge i seng osv som er stas. Men hvis hun har lekt med dukke lenge, kan det jo være noe med barbie [:)]

Hun har to barbie dukker, men synes ikke de er så spennende. Men det var en periode hun lekte mye med de - hun bytter veldig på hva som er favoritten [;)] Hun er 3 år og 2 mnd

Hun har nettopp oppdaga Barbie, så hun har arva noen av mine gamle. Hun har vært helt frelst av dukker siden før hun var 1 år da, så jeg har venta på Barbie-dilla... 

jenta mi er mest opptatt av større dukker,ho har 1 barbie dukke men bryr seg ikkje om den..

ORIGINAL: Mrs.Cullen

ja ho gjorde det... nå er ho 3 1/2 år og det er veldig populært!

samme her[:D]

ORIGINAL: Nikki!

ORIGINAL: MammaOkt

Ingen Barbie her i huset - kommer ikke til å kjøpe til henne før hun eventuellt spør etter...noe jeg håper hun ikke kommer til å gjøre.

hvorfor håper du på det? husker jo selv hvor moro det var...[:)]

Fordi jeg heller vil at hun skal leke med mer naturtro/realistisk utseende dukker. Unge jenter blir tidlig nok utsatt for kroppsfiksering som ikke er realistisk. Blir satt ut og lei meg når jeg hører om 5 åringer som kliper seg selv i "magefettet" og klager over at de er tykke og ikke tynne som f.eks Pocahontas osv.[&o]
Selv om hun som 3 åring ikke tenker i de baner enda, så blir det sådd en spire - min mening.

Tror kanskje det er mest jeg som vil ha[;)][;)]Blir helt dårlig jeg.. når jeg går i leketøysforretningen og ser alle de fine Barbie tingene[;)] hehe

Kanskje hun skal ønske seg det til jul[;)]

Min er nok litt guttejente til tider[8D] Har kjøpt Barbie til henne, og noen ganger er de kjempefine leker, men andre ganger er det ikke noe stas. men jeg fortsetter å pushe de på henne[:D][:D]

Leker ikke med barbie enda her heller, dukker er kult da[8D]

ORIGINAL: Kranglefanten

Leker ikke med barbie enda her heller, dukker er kult da[8D]

Ja, hun har en babydukke.. den er stas[;)] Hun driver og duller med denne,... legger henne, skifte bleier, mater henne osv..

Jenten vår leker egentlig ikke med dukker en gang. Har ikke tenkt på Barbie til henne enda. hun liker perler, perler og perler. Og så litt modellerkitt og Duplo. Det er det...

Tuva er 3,5 år og fikk en Barbie til bursdagen sin, men hun leker ikke med den... Til min store skuffelse, var nok helst jeg som ville ha den Barbien hehe.... Jeg ELSKET BArbie da jeg var liten!!! Ser ingen negative ting med å leke med Barbie jeg. Selv tenkte jeg aldri at jeg ville se ut som Barbie, tenkte aldri over hvor tynn hun var osv da jeg var liten

har ei jente på 4 1/2 år og hun leker ikke mye med barbie. hun har arva mange men dokkene blir brukt mere.. synes det er kjempegøy å gå tur med dokka i dokkevogna

Jenta mi fikk 3 barbier til 3-årsdagen sin, og de har vi lagt bort. Hun er for liten for det hvertfall. Eneste som var stas var å knekke av beina på de. Og ikke har hun spurt etter dem heller etter at de ble borte.
Så får vi se når vi prøver igjen. Her er det bare dukker som gjelder[:)]

Back
Topp