Dere med Iphone

Bare Kari

Forumet er livet
Har dere merka at autokorrekturen har blitt mer hissig og idiotisk etter sist oppdatering?
Nå endrer den ett ord om til to ord som ikke ligner i det hele tatt[8|] Ikke går det an å trykke vekk forslaget heller, så må drive og rette hele tiden. Vurderer bare å slå av hele greia, for det tar jo nesten like lang tid å skrive en melding nå som det er uten autokorrektur..

Har aldri brukt det der. Slo det av med en gang. Ikke skriver jeg bokmål heller på mob.

ORIGINAL: Tyttebæra

Har aldri brukt det der. Slo det av med en gang. Ikke skriver jeg bokmål heller på mob.

Det gjør jeg[8D] Skriver aldri dialekt verken på nett eller mobil.

ORIGINAL: Bare Kari

Hjelp [8D] Skriver kun bokmål her inne, får egentlig fnatt av meg selv, men men [;)]

Hjelp [8D] Skriver kun bokmål her inne, får egentlig fnatt av meg selv, men men [;)]

Jeg er motstander av dialektbruk på nett og mobil[8D] Jeg mener at man vil bli flinkere til å skrive riktig dersom man skriver ordentlig hele tiden. For meg er det helt unaturlig å skrive på dialekt.

Dumt spørsmål, går det an å slå av auto-korrekturen? Hvor?

Åååååh, hater autokorrekturen. Jeg skrudde den av en periode, men da merket jeg virkelig hvor mye feil jeg trykket [>:][8D]
Jeg vet ikke om den er blitt enda verre etter oppdatering, da jeg synes den alltid har vært på jordet [8|]

ORIGINAL: Liahra

Åååååh, hater autokorrekturen. Jeg skrudde den av en periode, men da merket jeg virkelig hvor mye feil jeg trykket [>:][8D]
Jeg vet ikke om den er blitt enda verre etter oppdatering, da jeg synes den alltid har vært på jordet [8|]

Den er blitt skikkelig ille![8D] Kommer ikke på noen eksakte eksempler nå, men.. Skal oppdatere hvis det kommer noen.

Før var autokorrekturen ikke så ille.. Endret kjempebra til kjempebasseng feks[8|][8|] (NÅR har jeg noengang skrevet kjempebasseng??) Nå er det heeeeelt på jordet.

ORIGINAL: Liahra

Den er blitt skikkelig ille![8D] Kommer ikke på noen eksakte eksempler nå, men.. Skal oppdatere hvis det kommer noen.

Før var autokorrekturen ikke så ille.. Endret kjempebra til kjempebasseng feks[8|][8|] (NÅR har jeg noengang skrevet kjempebasseng??) Nå er det heeeeelt på jordet.

hahaha [:D][:D]
jeg hadde en SE Experia Mini Whatnot! før og den var ENDA verre en den til iphone. Jeg tror rett og slett det er litt krevende å få lagd en skikkelig autokorrektur [>:]

Back
Topp