dere med iphone

Mamma-til-to-skatter

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Desemberlykke 2018
Jeg har nett fått min iphone4, og er vel grønn på det meste kan en si[:D][:D][8D][8D] Men jeg lurer på om noen vet om det koster noe dersom man logger sge på game center og spiller noen av spillene der. Har jo laget meg en konto på itunes, der jeg måtte skrive inn kort nr og slikt. Men er det kun dersom jeg kjøper noe fra app store kanskje??? Spør her siden jeg ikke fant noe på nette. Skulle vert en stor bok med bruksanvisning på norsk med, hehe[8D]

ORIGINAL: Rullepupp

Du betaler ingenting for å spille der nei.. Er kun om du kjøper noe fra app store [;)]
Jeg tror iallefall det..

[:D]Takk.

Kan jeg spørre deg hvor lang tid det ca går fra du putter i sim kortet til den var klar til bruk?

(Simkortet mitt aktiveres 06:00 imorra tidlig, og jeg må ordne det før jeg drar på jobb[:-])

ORIGINAL: Marlu

ORIGINAL: _Nanne_

Kan jeg spørre deg hvor lang tid det ca går fra du putter i sim kortet til den var klar til bruk?

(Simkortet mitt aktiveres 06:00 imorra tidlig, og jeg må ordne det før jeg drar på jobb[:-])

det går raskt, snakk om minutter.

Grrrrreat![:D] (Så slipper jeg stå opp så alt for tidlig[:D])

Gamecenter koster ikke noe, men selve datatrafikken koster. Så hvis man ikke har inkludert data i abbo, så kommer dette i tillegg.
Og så må man være obs på å ikke bruke game center når man er i utlandet, for det kan bli dyrt!

Back
Topp