dere med ikm rett rundt hjørnet!

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Hvordan kjennes kroppen? Har dere noen fornemmelse av hva som skjer? Jeg er så sikker på at jeg instinktivt skal VITE det når jeg blir gravid.. Og nå kjenner jeg meg ikke noe anderledes. Stikkinger i magen har jeg uansett i heeele syklusen, og ømme pupper får jeg alltid etter el. Har psyka meg selv opp til at tanta kommer på julaften, men må nok innrømme at jeg kommer til å bli litt trist da.. Det er så mye følelser rundt dette at jeg tror jeg blir tullerusk[:o]

He, he - vet hva du mener Misin.. sånn har jeg det om dagen også. Jeg trodde jeg hadde litt kontroll på kroppen min jeg, helt til jeg stakk snuta mi inn i forumet her - og ble presentert for EL-slim, harde/myke/åpne/lukkede tapper, temperaturforskjeller og ømme bryst... hadde aldri tenkt over de greiene der før. Nå går jeg konstant og kjenner etter hvordan alt føles, og er generelt forvirret.... og ingen tante på julevisitt heller...[:-]

ORIGINAL: Misin

Hvordan kjennes kroppen? Har dere noen fornemmelse av hva som skjer? Jeg er så sikker på at jeg instinktivt skal VITE det når jeg blir gravid.. Og nå kjenner jeg meg ikke noe anderledes. Stikkinger i magen har jeg uansett i heeele syklusen, og ømme pupper får jeg alltid etter el. Har psyka meg selv opp til at tanta kommer på julaften, men må nok innrømme at jeg kommer til å bli litt trist da.. Det er så mye følelser rundt dette at jeg tror jeg blir tullerusk[:o]

vet hvordan det er ja.[&o]

men jeg vil bare si lykke til til alle som skal teste nå snart!

tvitvi jenter[:)]

Har vanligvis store ømme pupper før mensen... Men nå er de ikke det i det hele tatt... de har vokst bitte litt, men ikke mer... Så nå er jeg i tilfelle 1,5 uke etter skjemaet på det.

Har mye mensmurringer, og jeg har så mye utflod at jeg til tider føler at mensen har kommet... Tenker nok samme som deg misin... Er forberedt på mensen julaften, men jeg blir skuffa om det skjer... JAJA

Den tid den sorg...

Kroppen er noe unormal, men tør ikke tru noe som helst jeg!!!

Siste dagen her inne i dag for jeg drar hjem til mamma og pappa i mårra... Kanskje jeg kommer innom i løpet av jula!!!

Lykke til julaftentestere!!!

Jeg "visste" det ett par dager før jeg testa [:D]

Spennende dette altså! Arrg, ja det må være kjipt om el uteblir en mnd!! Det har vi jo ikke tid til! Hehe.. Men jeg tenker slik at kroppen oppfører seg anderledes den mnd det har klaffet, så pastella: du skal ikke se bort i fra at det er positive tegn. [:)]

Jeg må innrømme noe... [8|] tok en test da jeg sto opp.. dn var negativ den altså, men når jeg hadde kikket en stund så klarte jeg selvfølgelig å mane fram en antydning av en svaaaak strek. [8D] Men jeg tror ikke det var reelt da. mer en ønsketenkning. [:D] Klarer å holde meg rolig til noen dager før ikm, da blir jeg jo heelt på tuppa. Og plutselig står jo verden og faller på denne testen. Men da blir jo smellet tilsvarende når jeg lander på jorda når tanta kommer... [&:]

Håper dere kommer innom for oppdatering i jula! Jeg klarer nok ikke å la være i alle fall. Takk for lykke ønskninger, right back at you! [:)]

neida, siden i september bare, så jeg har vel ikke lov til å være utålmodig. De to siste mnd har jeg testet positivt på el-tester, og da skrus jo forventningene i taket... Og jeg vil jo så gjerne bli gravid nåå[:D] Men har vært superstressa i hele høst pga 125 % studier, jobb og flytting, og det er vel ikke med på å påvirker i positiv retning. Men nå har jo roen senket seg. [:D] Du da? Mener å huske at dere også er ganske ferske i prøvinga?

Back
Topp