Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det største av de to. HELT klart. Vår Labrador er ca 63cm i mankehøyde og veier 42kg. En Schäfer er større. Buret hans er D93,5 x B68 H68, og det er akkurat passe i og med at de skal ha det litt trangt under transport pga sikkerhet. En får heller være flink med å la de få strekke på bena under lengre turer. Men de må få ligge behagelig. SÅ trangt skal det ikke være. Så du må ha det største. Men rette vegger? Sorry at jeg blander meg, men er det sånn sammenleggbart bur?... Gå for noe sikrere i så fall. Fatter ikke at det er lov å reklamere med de der som transportbur. Om man krasjer, så klapper hele spetakkelet sammen og spidder bikkja. Anbefaler helsveiset! Jeg kjøper bur for å kunne krasje med det :-)Labbeliten skrev:
Jo, DET er den ;-) Labben er relativt kort og kompakt. Mye hund på få cm, og lite smidig sånn sett. Schäferen er lenger i cm, men noe slankere som oftest. En hannschäfer er tydelig større enn en Labradorhanne! Golden og Labrador derimot, er så og si like :)Labbeliten skrev: