*Håpefull*
Glad i forumet
Hvordan har dere håndtert det i perioden når barna er i fasen hvor de skal lære seg å krype og generelt ligge på gulvet på magen feks? Merker særlig godt nå at det er ekstremt mye hår fra hunden. Samme hvor mye vi vasker og støvsuger er der alltid mye hår og det setter seg jo på bla fingerer til minsten her som nå ligger en del på gulvet på magen for å lære å krype. Fingrene puttes jo i munnen i hytt og pine også så jeg syns det er litt ekkelt. Prøver å avverge mest mulig hår men det er ikke lett å få til 100% hårfritt med hund i hus som røyter masse
Har til og med et eget pledd til minsten som hun kan ligge på når hun ligger på magen for å lære seg litt kryping osv. men selv der kommer det hår.
Hvor hysterisk skal man være og hvordan har dere andre med hund gjort dette? Heldige barn som får vokse opp med hund må jeg bare få si. Den gleden fikk ikke jeg som barn men jeg er veldig glad for at mine barn får den muligheten

Hvor hysterisk skal man være og hvordan har dere andre med hund gjort dette? Heldige barn som får vokse opp med hund må jeg bare få si. Den gleden fikk ikke jeg som barn men jeg er veldig glad for at mine barn får den muligheten