Dere med hund?

Babybambi91

Glad i forumet
Septembermødre <3
Jeg lurer på hva dere med hund/hunder skal gjøre med de i forhold til fødsel? :)

Jeg har en del muligheter, men er ikke helt sikker på hva jeg kommer til å gjøre enda :)

Vi bor realtivt nært svigers, så vi kommer til å få de til å passe han :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi bor nærme svigers og foreldrene mine... Så blir og fordele hund og barn til dem.. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Svigerbror bor rett bortenfor og han har også hunder, så han kommer til å passe dem, så tar sambo over når han kommer hjem igjen. Jeg blir sannsynligvis liggende de 3 dagene, og kanskje lenger. Spørs åssen sykdommene mine reagerer på fødselen :)

Vi har flere å gå på, så kommer bare til å legge ut nøkkel å få noen til å komme å ordne med han til sambo skal hjem igjen en tur. :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Vi har to alternativer... Om ting foregår i forholdsvis rolige former og min kjære er hjemme når det bærer i vei blir nok vovven med på tur mot sykehuset og satt av hos min mor og stefar. Blir det hektisk eller at det bærer i vei mens min kjære er borte på jobb ( 3 timer fra sykehuset i motsatt retning) kan det nok hende hans bror og naboene våre får dele litt på lufting/mating av hund og katt - må jo uansett ha dem til å se etter kattepusen og gi ham litt mat mens vi er borte. Har nøkkel i en sånn kodeboks ute, så det ordner seg.... :) Vi blir nok borte 3-4 dager begge to da vi bor 2,5 times kjøring fra sykehuset.

Vi bor en god time unna familien vår. Men har av forskjellige grunner valgt Drammen sykehus fremfor lokalsykehuset her hjemme. De siste ukene før termin blir vi å bo hos mamma og pappa frem til vesla kommer. Embla blir bare igjen hos de når vi drar på sykehuset :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her blir det planlagt KS, så her setter vi bort hund og unger dagen før :) Drar i halv 6 tiden på mornigen for å komme inn til sykehuset i riktig tid.

Back
Topp