Dere med hund eller katt

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Er katten/hunden mer kosete og mer oppå deg nå som du er gravid??

Katten min skal ligge oppå meg hver gang jeg legger meg på sofaen.
Akkurat som om hun vet at noe er på gang....

hadde valp forrige gang jeg gikk gravid og ho merka ingenting.. hoppa og spratt rundt på magen min under hele svangerskapet! Var ikke så mye hensyn der i gården nei! 

Har hund, har ikke merket noen forskjell i oppførselen hans.

Har 2 hunder. Men hadde bare 1 forrige svangerskap. Merket ikke så my forandring der. Men bikkja til mamma å pappa var rar rundt meg når magen begynte å synes. Hu kunne sitte en meter unna meg å bare glo rart på meg. Å det er fuglehund. Ganske vill en når jeg kommer på besøk, men det var hun ikke når jeg var gravid. Hu bikkja vår, endra seg totalt når babyen hadde kommet. Hu var jo bare kjempe forsiktig me a. Å jeg som var så skeptisk før a kom. Men nå er de perlevenner å bikkja har fått gjennomgå my:p hehe. Øre/halenapping å noen brutale rideturer når a ligger på gulvet.

Ikke opplevd det selv, men katta til foreldra mine lå konstant på magen til mamma da hun gikk med meg. 

Og ei venninne av meg hadde en hund som ble veldig beskyttende da matmor var gravid. Trasket i hælene på henne dagen lang, og stilte seg mellom dersom noen skulle snakke med henne.

Merker mer når jeg chatter med mannen min, er sikker på at de skal gjøre han sjalu :)

ikke enda, men i forrige sv.skap var katten min en trofast venn, hver gang jeg spydde. Ble alltid med inn på badet, og strøk seg inntil meg. satt der helt til jeg var ferdig, før han fulgte meg tilbake i stua;)  :)

Vi har hund, og merker ingen forskjell på han, hverken sist eller nå. Men katten til svigers ville plutselig ligge i fanget mitt sist jeg var gravid. Hun er temmelig sky og har aldri før vist noen interesse for meg. Etter unge var født er hun tilbake der hun var før jeg var gravid ... Merkelig dyr

Min hund er ikke blitt ekstra kosete nei, men tror det er fordi den var så kosen fra før:P hehe

Ah,så det er kanskje derfor pusen er på meg heletiden ?:p Hun skal kose på meg heletiden,t.o.m hvis jeg henger opp klær klatrer hun oppover beina mine og opp til skuldra for kos (au!) Så er hun veldig opptatt av å slikke meg på nesa?! hihi

nr.2:) skrev:
Ah,så det er kanskje derfor pusen er på meg heletiden ?:p Hun skal kose på meg heletiden,t.o.m hvis jeg henger opp klær klatrer hun oppover beina mine og opp til skuldra for kos (au!) Så er hun veldig opptatt av å slikke meg på nesa?! hihi

ja katten skal helt opp i ansiketet mitt og prate med meg....hehe

Har et par katter, men ikke merket noe mer enn vanlig nei:) Ho ene er alltid kosesyk:)

Back
Topp