Dere med hp

Magetrollet

Flørter med forumet
Jeg har mistet lyden på maskina mi, sånn plutselig. Aner ikke om ungene har trykket på noe, men volumknappen er på, og volumet på fullt, men altså ingen lyd...
Noen som kan hjelpe????

Den er ca 1 år [;)]

Åja! ikke eldre nei.. Tenkte kanskje lydkortet hadde begynt og svikte, men da er det nok ikke det..
det er heler ikke kryss på høytalern!?

er ikke godt å si hva problemet er, jeg jobber som it lærling og hatt samme problem på jobben 100 ganger. men det er mest pga, gammel pc og dårlig lydkort. kan også være tilfeller hvor folk har brukt headsett og at ikke høytalern fungerer som den skal etterpå..

[&:]

Sånn er min og hvis jeg har hatt den tilkobla på tven... Hjelper å slå den av og på igjen!!

Om det ikke funker å slå av og på maskinen, så gå inn på Kontrollpanel --> Enhetsbehandling. Der inne finner du en lang liste, og du skal trykke på plusstegnet ved siden av Lyd,- video- og spillkontrollere (høytaler-ikon mellom plusstegner og teksten). Om det kommer opp flere ting da, er det den med høytaler-ikon du skal HØYREklikke på --> velg Deaktiver og deretter høyreklikker du igjen og velger Aktiver.

ORIGINAL: linn10mann

Åja! ikke eldre nei.. Tenkte kanskje lydkortet hadde begynt og svikte, men da er det nok ikke det..
det er heler ikke kryss på høytalern!?

er ikke godt å si hva problemet er, jeg jobber som it lærling og hatt samme problem på jobben 100 ganger. men det er mest pga, gammel pc og dårlig lydkort. kan også være tilfeller hvor folk har brukt headsett og at ikke høytalern fungerer som den skal etterpå..

[&:]

Eller at driverne til lydkortet har hengt seg oppe og må deaktiveres for så og aktiveres igjen [:)]

Takk for gode tips, ingenting fungerer. Får vel levere den til pc-doktoren, tenker jeg...
*Irriterende*[:@]

ORIGINAL: Magetrollet

Takk for gode tips, ingenting fungerer. Får vel levere den til pc-doktoren, tenker jeg...
*Irriterende*[:@]

Kanskje lurt det [&:] du har vel antagelig garanti på den enda :)

Back
Topp