dere med hormonspiral...

**Anim**

Glad i forumet
sikkert et fryktelig dimt spm, meen, Når hadde dere deres første svingom i senga etter innsettelse??

Fikk satt in min i går, og fikk beskjed om å vente en god stund før vi svingte oss i senga [8D][8|][>:]

e fikk beskjed om at den er sikker me en gang jeg.
det står det i pakkningsvedlegget også!!

såååå kjør på ;D

heheh, ja kanskje vi skal teste ut detta da  [8D][:D]
Legen min beholdte vedlegget til neste gang han [:-] kanskje jeg skal ringe å si jeg vil ha den så jeg får lest litt. Greit med tanke på evt bivirkninger kanskje [8|] *rare legen min*

eg venta i 2 dager. legen meinte ein burde venta nåken dager pga infeksjonsfare, men spiralen ska virka me ein gong, sa han t meg. eg blødde i 1 dag, så då va d ikkje snakk om at eg ville . men dag 2 så konne ingen stoppa meg. hehehe[:D]

Jeg fikk også beskjed om 2 døgn uten samleie og bad. Pga at mormunnen blir åpnet idet den settes inn og det er fare for infeksjon[;)]

så rar han va som tok d :p jeg fikk mitt med meg, jeg kjøpte spiralen hos gyno :)

jeg blødde i to dager jeg også, og venta uansett en stund =)

ORIGINAL: Lupus

Jeg fikk også beskjed om 2 døgn uten samleie og bad. Pga at mormunnen blir åpnet idet den settes inn og det er fare for infeksjon[;)]

Samme beskjeden fikk jeg. [:D]

ORIGINAL: mitt eget firkløver

ORIGINAL: vi gleder oss!!

heheh, ja kanskje vi skal teste ut detta da  [8D][:D]
Legen min beholdte vedlegget til neste gang han [:-] kanskje jeg skal ringe å si jeg vil ha den så jeg får lest litt. Greit med tanke på evt bivirkninger kanskje [8|] *rare legen min*

Husker du navnet på den, så kan du finne "pakningsvedlegget" på felleskatalogen.no

Fant den [:)]

Blødde veldig i går, men i dag har det gitt seg. takk for svar [:D] Blir nok litt ventig på gubben, sånn at det ikke skal bli nmoe infeksjoner[;)]

Back
Topp