Freya
Elsker forumet
Hvor sitter den?
Hvordan utarter den seg?
Smerteskala (1=lav, 5=høy)
Hvor ofte har du?
Hvordan behandler du den? Og hjelper det?
Svangerskapsforgiftning?
Hvor langt på vei er du og når startet det?
Hvor sitter den?
Ofte sitter den på ene siden. Akkurat nå er den over høyre øye, ut mot tinningen og oppover pannen. Har også vondt i høyre nakke (ut mot skulderen), så mistenker at det er spenningshodepine. Noen ganger er det som et bånd over pannen.
Hvordan utarter den seg?
Den starter ofte på natten, og våkner med det på morgenen. Blir verre utover dagen. Vet ikke om det er noe som utløser det. Er 100% sykemeldt, så er minimalt med stress for tiden.
1-3
Hvor ofte har du?
50% av tiden ++. Har ofte i tre dager, så noen dager uten smerte, også er det på'n igjen.
Vært hos naprapat to ganger, men ikke blitt bedre enda.
Tidligere i svangerskapet tok jeg paracet, men det ble så ofte, så nå er jeg redd for at jeg er avhengig av det, så har bestemt meg for å kutte det helt ut. Har ikke tatt paracet på 3 uker.
Svangerskapsforgiftning?
Blodtrykk normalt, ingen ødemer og ingen proteiner i urin.
Jeg er nå 18+5. Det startet rundt uke 9 kanskje.
Hvordan utarter den seg?
Hvor ofte har du?
Svangerskapsforgiftning?
Hvor sitter den?
Ofte sitter den på ene siden. Akkurat nå er den over høyre øye, ut mot tinningen og oppover pannen. Har også vondt i høyre nakke (ut mot skulderen), så mistenker at det er spenningshodepine. Noen ganger er det som et bånd over pannen.
Hvordan utarter den seg?
Den starter ofte på natten, og våkner med det på morgenen. Blir verre utover dagen. Vet ikke om det er noe som utløser det. Er 100% sykemeldt, så er minimalt med stress for tiden.
1-3
Hvor ofte har du?
50% av tiden ++. Har ofte i tre dager, så noen dager uten smerte, også er det på'n igjen.
Vært hos naprapat to ganger, men ikke blitt bedre enda.
Tidligere i svangerskapet tok jeg paracet, men det ble så ofte, så nå er jeg redd for at jeg er avhengig av det, så har bestemt meg for å kutte det helt ut. Har ikke tatt paracet på 3 uker.
Svangerskapsforgiftning?
Blodtrykk normalt, ingen ødemer og ingen proteiner i urin.
Jeg er nå 18+5. Det startet rundt uke 9 kanskje.