Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Blir det værre hos dere om dere spiser eller drikker noe varmt?
Det svir nedover nesten hele spiserøret, og det svir i selve magen når jeg har i meg noe varmt... Om det er lunkent, så er det for varmt også.. Gruer meg nesten til å spise
Drikker så og si aldri noe varmt, men middag blir det jo (nesten) hver dag - når ikke lukter, kvalme og brekninger er for ille
Kan ikke si at jeg har lagt merke til at varm mat gjør det noe verre. Er glad i mat med mye smak/sterk mat og det er jo ikke genialt nå sammen med halsbrann, men sånne normale middager er ikke verre for meg enn diverse pålegg på brødskiva.
Har ikke begynt å få halsbrann ( mer enn ellers) men under forrige graviditet sleit jeg veldig! Brødmat, tomat og paprika var vel de verste. Kan ikke si at det var noe problem med varme drikker
Rart om bare jeg skal ha denne varm mat/drikke følsomheten da
Skjønner det bare ikke, kan ikke huske at det har vært slik de gangene jeg har hatt halsbrann før...
Skal til legen den 26, så jeg får nevne det da, kanskje han har et godt svar på det :)
Jeg har ganske mye halsbrann, egentlig nesten konstant. Men kan ikke si hva jeg har spist når jeg får det. Har egentlig ikke tenkt over det. Melk trigger halsbrannen i allefall, og hvis jeg lar det gå for lenge mellom hvert måltid.Skal tenkt over hva jeg har spist neste gang det blusser skikkelig opp =)
Jepp halsbrannen har kommet.. Delikat å gå og smårape og gulpe opp surt mageinnhold..
Funker bra for meg å spise ofte, men kommer det så kommer det enten det ene eller det andre..
Men har ikke merket noe spesielt med akkurat varm mat/ drikke.