fruluna Forumet er livet 21 Mai 2007 #1 Hva var det fineste gutten din fikk i dåps/navnefest gave?? Har en liten nevø som skal døpes til helga, og lurer sånn på hva jeg skal kjøpe...
Hva var det fineste gutten din fikk i dåps/navnefest gave?? Har en liten nevø som skal døpes til helga, og lurer sånn på hva jeg skal kjøpe...
fruluna Forumet er livet 21 Mai 2007 #3 ORIGINAL: NeKeT Bunadssøljer eller bunadslue er alltid kjekt å få [:)][:)][:)] Ja det tenkte jeg på!! Han kommer garantert til å få bunad.. Kanskje jeg skulle kjøpt enn sånn liten bunadskniv?
ORIGINAL: NeKeT Bunadssøljer eller bunadslue er alltid kjekt å få [:)][:)][:)] Ja det tenkte jeg på!! Han kommer garantert til å få bunad.. Kanskje jeg skulle kjøpt enn sånn liten bunadskniv?
NeKeT Gift med forumet 21 Mai 2007 #4 ORIGINAL: fruluna ORIGINAL: NeKeT Bunadssøljer eller bunadslue er alltid kjekt å få [:)][:)][:)] Ja det tenkte jeg på!! Han kommer garantert til å få bunad.. Kanskje jeg skulle kjøpt enn sånn liten bunadskniv? Ja, det var lurt [:)]
ORIGINAL: fruluna ORIGINAL: NeKeT Bunadssøljer eller bunadslue er alltid kjekt å få [:)][:)][:)] Ja det tenkte jeg på!! Han kommer garantert til å få bunad.. Kanskje jeg skulle kjøpt enn sånn liten bunadskniv? Ja, det var lurt [:)]
L Lisee Elsker forumet 21 Mai 2007 #5 Fineste gaven var et pledd med navn, fødselsdato og vekt/lengde sydd inn.[:)]
fruluna Forumet er livet 21 Mai 2007 #6 Takk for det, Aina, men jeg var på Leirasenteret istad jeg... Kjøpte bunadssølje (sånn ringsølje eller hva det heter) og ett fotoalbum som så ut som en ramme liksom.[:)]
Takk for det, Aina, men jeg var på Leirasenteret istad jeg... Kjøpte bunadssølje (sånn ringsølje eller hva det heter) og ett fotoalbum som så ut som en ramme liksom.[:)]
Søster Jordbæret Forumet er livet 22 Mai 2007 #7 Jeg ga slipsnål til fadder barnet mitt! I barnestørrelse! [:)]
Chakka Forelsket i forumet 23 Mai 2007 #8 Markus fikk også armebånd med navn på. Tok det på den dagen, å siden har det vært på handa hans, veldig slitt nå [:)]
Markus fikk også armebånd med navn på. Tok det på den dagen, å siden har det vært på handa hans, veldig slitt nå [:)]
Lille Rosin Forumet er livet 23 Mai 2007 #9 Tinnea fikk et maleri av et vennepar av oss til dåpen. Et minne for livet.[:)]