dere med gutter

løven87

Glad i forumet
hvilke farger går det mest i hos dere, mye blått??

Mye forskjellig, men jeg er veldig glad i klær med kontrastfarger, feks grønn mønstrete body (med mørketblått traktor print) og oransje kanter, ellers alt av blå nyanser, masse brunt, stripete. Og så har vi noen "fine" klær som Lacoste piquet t-skjorte, div Ej Sikke Lei og Småfolk klær (liker den stilen veldig godt). Nå i sommer gikk out-fitene hans i feks dongri shorts, kortermet body (gjerne med krage) med tøffe print, kosebukser, t-skjorte, snekkershortser osv [:)] Liker masse farger og gøye print [:D] Kjedelig strømpebukse og vanlig hvit body bruker vi aldri, vet ikke hvorfor egentlig, men syns det er så mange artige og tøffe sokker! [8D]

Det går mye i blått her. Spesielt i turkis for det er han så fin i og mammaen synes og fargen er sååå fiiiiin. Ellers går det i brunt, grønt, hvitt, grått.

har ikke mye i blått nei! Men litt turkis og masse brunt [:D]

Elsker litt knæsje farger og brunt.Veldig sjelden det er lyseblått på denne gutten men han har noe da....

Bruker stortsett alle farger (ikke rosa...) og mønstre jeg synes er kult. Han kan gå alt fra en kjedelig hvit body til en med knæsje farger, alt ettersom hva jeg synes er kult.

Hehe, jeg brukte det som lå øverst i kommoden til guttungen, jeg. Arvet masse klær og sorterte på praktisk og upraktisk, ikke farger. Brukte mye body og strømpebukse bare, for det så ut som han syntes det var behagelig å bevege seg i. Helt, rent og helst ikke flekker, og behagelig å ha på var mine kriterier for å velge antrekk. Er i grunnen samme kriteriene nå med jenta [;)]

Her har skatten lite babyblått men mye med skarpe farger. Synes også hvitt og mørkbrunt er fint. Har arva masse tøft fra venner og fått mye i barselgaver.

Back
Topp