Dere med gutter rundt 1,5år...

Mamusia

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
hva for de i julegave??
Sliter litt her med å bestemme meg... vi har 3 barn her og massevis av leker. Til nå har det alltid vært sånn at han mellomste fikk noe han egentlig var for liten til å så "vokste han til leken". Men nå har jeg et ønske om at han får noe han kan ha glede av NÅ... ( og han er ikke interessert i togbane eller duplo... )
håper på inspirasjon[8D][:)]

Hva liker han å leke med da?

han får en sånn togbane i tre, og kanskje trehjulssykkel [:D] hvis vi finner sånn vi vil ha til han.

Vår sønn får Ikea lekekjøkken han... Han elsker å styre med sånt, så da blir det det.
Ellers er puslespill veldig populært om dagen! Samme med SingSang

Oda og August får et lekekjøkken.

KLÆR!! hehe
ellers så kansje en garasje til bilene, bilbane og slikt...
er jo sånne radiostyrte biler til småttiser som i tillegg er myke[8D] så di på en leketøysbutikk som heter tjohei her i bodø...
drømmehagen filmer og effekter hvis han liker det

Takk for mange svar!
Ja, kanskej kjøkken, det har ikke tenkt på i det hele tatt... han elsker å rote på kjøkkenet ihvertfall[8D]

Huff, ikke kommet meg til å tenke på det en gang![&:]
Syns han fortsatt er så liten, får jo ting hele tiden.  Ifjor kjøpte vi bare en liten leke før vi har så stor familie og han får klær for et halvt år framover og stortsett hele lekebutikken!

Må liksom rydde bort leker her før jul..få plass til nye...

Men ehhhh.... tja, togbane? minikjøkken? snekkerbenk? ja... vet ærlig talt ikke, de har jo så det bugner over og skjønner ikke bæra selv av hysteriet.

her får min et verktøybord med masse verktøy på[:)]
han er veldi opptatt ta slike ting lillen min da

Back
Topp