Dere med gutter på 7 år

Min ble åtte sist måned men har vært frelst på Lego siden han var fem og er det enda.
 
Hva slags lego?
Det begynte med City. Så var det chima. Det liker han sånnsett fortsatt. Så kom ninjago. Og nexoknighs (som sikkert ikke staves slik)
I år fikk han fra City, ninjago, nexo. Tecno, og liker alt.
 
Egentlig så lenge det ikke er Lego friends eller den alve-serien rettet mot jenter så liker han det.
 
Det begynte med City. Så var det chima. Det liker han sånnsett fortsatt. Så kom ninjago. Og nexoknighs (som sikkert ikke staves slik)
I år fikk han fra City, ninjago, nexo. Tecno, og liker alt.

Sara oppsummere sønnen min godt :p
 
Av leker går det i lego - hovedsakelig nexoknights eller ninjago.

Men det som interesserer han mest er fotball, han trener hjemme, med kompiser, på treninger - ja, så mye som mulig. Og i tillegg så bytter de fotballkort til den store gullmedalje :)
 
Her har det også vært Lego i alle former. Men nå leker han også mye med de marvels-figurene, og dinosaurer.

Han har også noe sånn techno-byggegreier han bruker litt
 
Har en på 6 men tenker det er innafor. Hvis jeg skal tenke typisk leketøy må det bli Lego. Og litt nerf. Det er ikke så mye annet typisk leke som fenger lenger. Ellers går det i brettspill, sykkel, fotball og noe tegning/perling/annen forming. Hvis han aller helst fikk velge hadde det nok gått mest i iPad, pokemonGo og dataspill. Men det må vi begrense litt.
 
Min er 8, snart 9 nå. Men det har gått i det samme de siste årene. Små figurer av dyr, dinosaurer og drager (dragetreneren). Bamser er han veldig glad i. Bygge lego. Ønsket seg lego city politistasjon sist og lekt en del med den. Glad i å tegne. Nurf.
 
Har en på 6 men tenker det er innafor. Hvis jeg skal tenke typisk leketøy må det bli Lego. Og litt nerf. Det er ikke så mye annet typisk leke som fenger lenger. Ellers går det i brettspill, sykkel, fotball og noe tegning/perling/annen forming. Hvis han aller helst fikk velge hadde det nok gått mest i iPad, pokemonGo og dataspill. Men det må vi begrense litt.

Ja, iPad og pokemonGo døgnet rundt om han hadde fått bestemt selv
 
Akkurat nå er det ugglys pet shop som er det store. Ellers liker han star wars lego, minecraft.
 
Fotball.. har stort sett alltid med seg fotball ut.. ellers er han opptatt av pokekom kort og fotball kort
 
Back
Topp