Dere med gutter fra 1,5 til 2 år!

*pilutta*

Elsker forumet
Hvor mye veier de?

Her veier lillemann 13.5 kg, og jeg synes stadig jeg får høre at han er i overkant stor... Blir litt lei meg, for gutten er aktiv hele dagen lang, så det går ikke på det. Og, ja, han er glad i mat, men spiser sunt og variert hver dag.

Han ligger på rundt 11 kilo pluss minus. Han har perioder han spiser lite og går litt ned, men går fort opp igjen når han spiser.
Nå vet jeg ikke hvor lang han er men tipper 87-88.. Han passer str 86 perfekt.

Mini blir 2 år i mai, sist jeg veide han i beg av desember var han litt over 13 kg.
Spiser godt, og har heldigvis litt å gå på når han blir syk.
Vet ikke helt lengden, men han bruker mest 92 i klær, litt 86.

Min er bare akkurat blitt 1 år, men han veier 9,8 kg.. synes ikke det hørtes så altfor mye ut for sønnen din da [:)]

ORIGINAL: kaosfest

Mini blir 2 år i mai, sist jeg veide han i beg av desember var han litt over 13 kg.
Spiser godt, og har heldigvis litt å gå på når han blir syk.
Vet ikke helt lengden, men han bruker mest 92 i klær, litt 86.

Høres ganske like ut våre to, da[:D]

rundt 14, han er 1,5 mulig mere også altså, men han er lang også, han er ca 90 lang[:)]

han er snart 19 mnd og er 1,5 kg og 87 cm lang ca! Lang og tynn men tung! [8D]

Øh, jenta mi er 20 mnd og veier 15,5 kg. Stor, lang og flott jente! [:D] Bedre å være stor enn liten og spinkel!

Gutten min var mellom 12 og 13, mener jeg. Nå er han snart 3 og veier over 16

guttungen blir snart 17 mnd , veide han på 15 mnd`s kontrollen og da var han 85 cm og 11,5 kg !
Skal på Fredagen igjen så regner ikke med han har blitt mye større.. Men han er lang og slank !

Gutten her er 2 år og veier 13.5kg[:)]

ORIGINAL: TinyGiny

han er snart 19 mnd og er 1,5 kg og 87 cm lang ca! Lang og tynn men tung! [8D]

1,5 kg[8D]

ORIGINAL: Lykkeliky

Øh, jenta mi er 20 mnd og veier 15,5 kg. Stor, lang og flott jente! [:D] Bedre å være stor enn liten og spinkel!

[8|] Kofffer i alle dager e det bedre???
Dummeste æ har hørt...

Min er 13,5 kg og rundt 86-87 cm lang... Og han er en liten plugg. Skikkelig kompakt, men det er nok bare kroppsbugninga, for sånn er både jeg og pappan hans også... Liten og stutt, hehe[;)]

Snart 17 mnd'er og veier vel hmm... Han var over 12 på ettårskontrollen, hvertfall... Tipper rundt 13 kg?!? Han er kort og kompakt og tung for alderen og lengden, men han løper rundt hele dagen og er bare tettpakka med muskler [:D] Later vi som hvertfall...

Back
Topp